Teen juominen

Olen tykännyt iltaisin juoda aina kamomillateetä ja nyt yllätyin, kun luin, että sitä ei saisi juoda raskausaikana 😞 se on ollut mulle tärkeä iltarutiini mutta nyt pitäis löytää joku muu iltatee.

Mä olen löytänyt ristiriitaista tietoa rooibos teen sopivuudesta raskauden aikana. Join vähän aikaa sitten mitään ajattelematta yhden kupillisen rooibosta, enkä aio ottaa siitä paniikkia. Mutta varmuuden vuoksi en myöskään ota siitä tapaa. Juon silloin tällöin teetä, meiltä löytyy erilaisia mustia, vihreitä ja valkoisia (ja sitä rooibosta) makuja. Mielestäni perus teelaatuja voi kohtuudella nauttia raskaana ilman huolta.

Olen viimeaikoina miettinyt tätä teen juomista aika paljonkin, olen ihminen joka kokee huonoa omaa tuntoa helposti huonosti syönnistä tai juonnista, ja en haluaisi bebelle kofeiiniä tyrkyttää liiaksi.

Aamukahvi on kuitenkin pakko saada ja lisänä jo vuosia aina iltatee pakko juoda ennen nukkumaan menoa. Ite tykkään marjaisista valkoisesta tai vihreästä teestä ja mietinkin jos aamulla juo 1-2 kuppia kahvia ja illalla tuon yhden tee kupin vihreää tai valkoista teetä niin paljonkohan sitä kofeiinia kertyy liikaa 😱

En pysty juomaan nyt kahvia kun se ällöttää, mutta Oiskohan mustasta teestä korvaajaksi. Täytyykin kokeilla. Ennen join vain yhden kupin päivässä kahvia joten teetäkin menisi vain kuppi päivässä.

Takaisin