Tee-se-itse vauva

Näitä on ihana katella [:)][:)] Pitäis ite kans ottaa kuvia nuosta mitä on väsänny[;)]
 
Täällä on myös kutimet sauhunnu vuodenvaihteesta saakka, tosin omilla taidoilla ja kärsivällisyydellä on tullut vaan eri mallisia ja -värisiä vauvan peittoja.
Nyt meneillään neljäs peitto. Onhan niitä hyvä olla useampi... [:D]
Ensin tuli tumman/vaaleen sininen peitto, sitten oikein vaaleenpunasta ja nyt tulee haaleen vaaleenkelta-vihree kesäpeitto. Ihan vaan värivalikoimaa sillä että ei tietoa kumpi tulee (vaikka poika se varmaan on)...
 
Itse oon aika surkea kaikenlaisissa virkkuu/neulomis/ompelu asioissa joten en ole edes yrittänyt väsäillä mitään, mutta tässä on kuva mun äidin virkkaamasta peitosta meidän vauvalle [:)] <3 <3
 
 


 
Niin munkin mielestä [:)] Ei vaan meinannu äiti malttaa luopua siitä enää kun valmiiksi sai, joutuu varmaan tekemään itselleen uuden [:D] 
 
Vinkki vinkki! Onnistuin saamaan pariin harsoon värjäytymät marjojen survomistouhussa ja aattelin sitten värjätä ne, ja samalla vauvelin jotain vaatteita kun paljon on valkosia ns. unisex-kledjuja kun ei tienny kumpi on tulollaan ja valkoset saattaa kans hieman kulahtaa kovassa käytössä niin värjäys pelasti jälleen kerran! Oon pelastanut aikasemmin tylsiä ja kulahtaneita lakanoita ja keittiöpyyhkeitä samalla kikalla. (Ei nyt varsinaisesti käsityö-juttu tää [:D])

[/align][/align]
 
Ihan sellasilla perus tekstiili-väreillä pesukoneessa. Löytyy isommista kaupoista ja tavarataloista, merkkiä en muista. Olin eka skeptinen että värjääkö muut vaatteet tms. mutta hyvin on toiminu vaikka kuuessakympissäki pyörittää. Meiltä löytyy tätä nykyä pinkkejä ja liiloja lakanoita ja kirkkaan oransseja pyyhkeitä. Mieski tykkää [:D]
 
no ainakin noita lakanoita on varmaan kiva päästä värittään että näyttää vähä pirteemmiltä [:D]
 
Köyhän miehen mobile...Tuommonen pyöreä pikkupyykin kuivausteline, missa siis parikymmentä pyykkipoikaa riippuu. Siihen vaan erilaisia leluja ripustelee, meijän vaaveli ainakin hetken jaksoi niitä tuijotella! [:)] Poika kahteli niitä nyt tuossa lattialla pyykinkuivaustelineen vieressä, mutta senhän voi ripustaa vaikka katosta sängyn yläpuolelle!
 
*mimosa*85 just eilen mietin et jos tekis just sellasen[:D] Kun ei minkäänlaista mobilea olla vielä hankittu...
 
Takaisin
Top