Tavaran "kauneus" synnytyksen jälkeen

Nikitys

Silmät suurina ihmettelijä
Joidenkin mielestä saatan olla sekopää, mutta kieltämättä itseäni häiritsee asia niin paljon että pakko on kysyä :)

Synnytyksestä on nyt kulunut puolisen vuotta ja tavara on edelleenkin ihan "levällään". Kun yrittää siivota ympäristöä isoimmasta karvoituksesta niin kyllähän se nyt pistää silmään! Se on kuin lihansyöjäkasvi monttu auki ja kieli poskella!
Tänään järkytyin entisestään kun löysin sieltä välilihan puolelta vielä jonkun riekaleen joka ei mielestäni todellakaan kuulu sinne.
Siitä on kyllä tyttömäisyys kaukana ja kyllähän se nyt vähän harmittaa. Ei sitä niin mielellään enää isännälle tarjoa ajeltunakaan kun ei sitä voi irvistämättä katsoa.

Palautuuko se koskaan vai kasvatanko puskan ja pidän sen piilossa?

Ja mielellään ne asiattomat/näsäviisaat kommentoijat voisivat vaihtaa aloitusta, minulle tämä on tärkeää! ;)
 
Oliko sulla mitään repeämiä tai kestikö toipuminen muuten kauan? Kaipa tämäkin on niitä asioita että menee niin eritavalla riippuen ihmisestä. Itse joskus ennen ensimmäistäkään synnytystä mietin että miten käy mutta onneks olin onnekas ja samanlainen se on ku ennenki. Omalla kohdallani kyllä toi hartmittais kovastikkin, viehän se tietysti seksistä iloa pois, ainaki omalla kohdalla niin kävis.
 
Et varmasti ole mikään sekopää! Kyllä muakin tuo alakerran viehättävyys mietitytti aika paljon! Mulle kätilö osastolla sanoi, että ei kannata pariin kuukauteen kurkata sinnepäinkään...enkä katsonut emoticon

Mulla kesti sänkypuuhiin parantuminen aika kauan - itse asiassa käveleminenkin tuntui pahalta vielä viiden kuukauden jälkeenkin synnytyksestä. Sitten vuoden paikkeilla alkoi tuntua, että tilanne normalisoituu, ja nyt kun synnytyksestä on yli kaksi vuotta, tuntuu olevan alakerta taas entisellään. Arvetkaan eivät enää juuri tunnut...tosin en ole vieläkään katsonut :D

 
Takaisin
Top