Tatuoinnit

KatiePrice

Silmät suurina ihmettelijä
minulla on ISO tatuointi vatsassa ja joka jatkuu seklään. jos jollain on kokemusta, niin miten teidän tatuoinnit on "reagoinut"? onko tatuointi menny pilalle?

mulle ainakin sanottiin liikkeellä että elinikäinen takuu, esim jos vaikka raskausarvet pilaa kuvan niin ilmasen korjauksen sais... eli kait kuva sitten voi pilallekin mennä ihon venymisestä?! mullaki pieni kuva vatsassa(n.20cmX20cm),mut ei oo tuo maha vielä niin kasvanu et olis viel vaikuttanu kuvaan.....

Mulla on 3 tatuointia. Yksi nilkassa,yksi oikean lapaluun päällä ja yksi alaselässä.
Se alaselässä oleva ei ole mikään kauheen iso,mutta en ole sitä kyllä sillee seurannut,että onko se levähtänyt mihinkään suuntaan.
En ole itekkään oikeen leventynyt sivuille,kun vatta kasvaa eteen aikalailla. :)

juu...itse kanssa alku raskaudessa ja olen miettinyt täysin samaa. itsellä monta kuvaa mutta lapaluun päällä ja alaselässä on nyt ne mitkä mietityttää. Voiko epiduraalin antaa mille alueelle serlässä ja jos tatuointi siinä on niin  onko se tänä pvänä mahdollinen...eipä tullu mietittyä 15v. että lapsiakin joku pvä tulee

ALKUPERÄINEN: lasi

juu...itse kanssa alku raskaudessa ja olen miettinyt täysin samaa. itsellä monta kuvaa mutta lapaluun päällä ja alaselässä on nyt ne mitkä mietityttää. Voiko epiduraalin antaa mille alueelle serlässä ja jos tatuointi siinä on niin  onko se tänä pvänä mahdollinen...eipä tullu mietittyä 15v. että lapsiakin joku pvä tulee

Ainakin täällä päin on kaikki tatuoijat sanoneet, että tekevät alaselän tatuoinnit AINA niin, että ei ole estettä epiduraalille. Uskoisin, että moni toimii nykyään näin. Tai ainakin toivoisin, että kaikki tatuoijat nykyään "tajuaisi" toimia ilman, että pitää itse erikseen sanoa!
Epiduraalihan laitetaan selkäytimen ympärillä olevaan "epiduraalitilaan", eli tuonne alaselkään...

Vielä jatkoa...

Tuo on vissiin nykyään aika lailla lääkäristäkin kiinni. Jotkut ovat "vanhoillisia" ja sanovat heti, että ei käy, toiset taas laittavat... Muistaakseni jossain oli joskus juttuakin juuri tuosta, että sitä olisi tutkittu ja olisi turvallista laittaa nykyään. Ennenhän siitä olikin kamala "haloo", mutta ei nykypäivänä niinkään... 

Mulla kans tatuointi, jonka kohtaloa olen mietiskellyt tämän raskauden edetessä [:D] Saas nähdä miten sille käy, vai käykö kuinkaan!

Kaivan jostain jonkun kuvan vielä siitä....

Mina olisin kovasti halunnut ottaa masuun tatskan, mutta jätin sen vielä ottamatta juuri siitä syystä, että jos raskaudet pilaa sen jotenkin. Otan sitten, kun en enää aio raskautua [:D] Otin sitten olkapäähän. Ja toisen ottaminen on vaan venynyt ja venynyt rahanpuutteen vuoksi..
Ajattelin, että josko sitä joskus ottaisi lastensa nimet massuun tatuoituna [:)]

Tosta muuten kun mainitsit miiuhoo,että "tatuoi lapsensa nimet mahaan.." tai mihin vaan,niin meinaatteko otattaa tulevan lapsenne nimen johonkin oikeesti? :)

Me ollaan lapsen isän kanssa puhuttu,että otamme ensimmäisen yhteisen lapsemme koko nimen johonkin [:)] (Kummallakaan ei siis aijempia lapsia!)

Ajattelin itse ottavani tuohon ranteeseen,niinkun kämmenpuolelle [:)]

Mulla kanssa haaveena tatuoida lasten nimet, etunimet kylläkin.. Teen kylläkin niin, että tuonne alaselkään isommanpuoleinen tatska johon sitten kaikkien kolmen (neljän) nimet. Vatsaan en synnytysten jälkeen todellakaan mitään laita.. Niin kamalan näkönen se on. Ei siis mitään kivaa pullataikinaa vaan silkkaa roikkuvaa nahkaa. Ei oo kaunista! Ja sama juttu kuin tässä aikaisemmalla, meinasin joskus muinoin laittaa vatsaan tatuoinnin, mutta samanpelon takia olen päätynyt aina muihin paikkoihin.
Ja muutenkin tuo lasten nimien tatuoiminen.. taitaa olla tyyliin varmin tapa, jos ei halua ikinä tatuointiaan katua, kunhan paikka on oikea.

Heippa,tuossa olis hieno tatuointi[:)]

http://s.buzzfed.com/static/imagebuzz/web04/2009/11/6/15/skeleton-baby-tattoo-31236-1257539478-26.jpg

Mulla itellä on vasemman puoleisen lapaluun päällä tatuointi ja aikomus on ottaa toinen eli olen kans miettinyt että jos ottaisi sellaisen tatuoinnin mis olis oman lapsen kasvot ja siihen sit nimikirjaimet.[:)]

Hey!!

Täällä kans kuvia[:D] Nilkkaan olen ottanut kaikkien kolmen lapseni nimet, lasten etunimet kulkevat tripalin tyylisesti koko nilkan ympäri ja yhdistyvät sydämellä. Siihen toki tulee tämän uuden tuokkaan nimikin sitten tulevaisuudessa <3
Toinen kuvani on selässä, suurehko suojelusenkele. Ei haittaa epiduraalin laittoa, kun on lapaluiden välissä.
Kolmas onkin se mihin täytyy jatkossa laittaa lisää mustetta ihoon[&:] nimittäin masu[:-]
Otin nuorena likkana pienehkön kuvan oikealla puolella alavatsaa. Se siitä sitten levähti osittain raskauden ja raskausarpien myötä. Lisäksi toisen raskauden aikana leikattu umpilisäke jätti arpensa aivan kuvaan kiinni. Kävin sitten vuosi takaperin korjauttamassa pienen kuvan aikas paljon suuremmaksi, vanhan kuvan päälle hakattiin peitekuva ja kokonaisuudessaan kaikki arvet peittämällä saatiin silmääni miellyttävä lopputulos. Silloin vielä vitsailtiin tatskaajan kanssa että ainahan sitten voi kuvaa korjailla jos vielä meinaa vauvoja tehdä. Tiedän että kuvan korjaukseen on sitten menoa, sillä kyllä tuo masu venyy tässäkin raskaudessa hurjanlaisesti[;)]

Itellä on nilkassa lohikäärme joka kiertää ton nilkkaluun ja lapaluussa pin-up -tyylinen nainen. Nyt otan maaliskuussa koko kyljen kokosen hörstekuvan, old school -tyyliä jälleen. Tosta nimitatuoinnista mietittiin että otetaan sitten kun on joku kiva idea. En haluis pelkkää nimeä ja päivämäärää johonkin. Paikkana olis toinen nilkka, siihen sais sitten kivasti "listattua" ne muutkin (ehkä) tulevat lapset [:)]

Mies otti meidän tytön etunimen hartioihin niskan kohdalle noin 10 cm kokoisilla kaunokirjaimilla. Aikoo ottaa seuraavankin nimen, mutta ei ole vielä paikkaa tai nimeä keksitty. Itselleni en ota, koska en ole tatuoinneista innostunut. Ainoa tatuointi itselläni on "vihkisormus" vasemmassa nimettömässä (ja miehellä sama myös).
Kaverit on kyllä piruillu miehelle, että tyttö kuitenkin menee vaihtamaan nimensä 18 vuotiaana..[;)] hälläkö väliä, meidän antama nimi kuitenkin on

itellä on nyt 7 tatuointia ja kaks niistä on mahan puolella(toinen alhaala oikealla ja toinen vasemalla koko sivu napaan asti) ja ei ole vielä yhtään revenny tai pilalle menny muutako että on isompia [:D]
olen nyt RV 36+3 niin voi olla että venyy vielä ennen neidin tuloa mutta hyvältä nyt nayttää ja mun tatuoitsia neuvo että paljon öljypitoista rasvaa käyttää niihin ja muutenki mahaan ja tisseihin niin auttaa venymistä ilman repeämistä.
rasvaamisen aloin jo RV 12.

selkärankaa pitkin menee yks tatska ja neuvolassa sano että se loppuu just oikeaan kohtaan että voin laittaa epiduraalin jos haluan [:D]

ja kyllä meinasin myös tatuoida lapsen nimen sitten oikean rinnan alle sydämmen lähelle [:)]

Tatuointeihin jää koukkuun, se on tullut huomattua.. [:D] Tällä hetkellä löytyvän kolmen tatuoinnin lisäksi olen suunnittelut ottavani feeniks-lintutatuoinnin, jossa pyrstön sulat muodostuvat lapsen nimen ensimmäisistä kirjaimista. Vielä on vain nähtävä kumpi tulee, tytön nimikirjaimet olisivat A.C.E ja pojan J.J. [:)]

itseltä löytyy myös 8 kuvaa. Tarkotuksella en oo ikinä tatuoinut alaselkään tai mahaan.
Mahaan nyt muutenkaan kun tota painoa on liikaa,niin ei olis kauheen kaunista sekään[:D]
Mutta mulla on toi rintamus tatuoitu. Toki se on tuo rintakehä ennemminkin,mutta kyllä menee myös osaksi tohon tissien yläosaan... Saas nähä roikahtaako sieltä asti sitten[:D] Tuskimpa silti.
Eipä ole vaikuttanut sekään vaikka kuppikoko muuttunut parilla suuntaan ja toiseen[:D]

[font="times new roman"]Noista nimi tatskoista. Mulla on  kaks lasta joiden nimet on  tatuoitu enkelin siipiin selässäni. Kolmannen  lapsen  nimen tatuointi- paikkaa ja kuvaa olen pohdiskellut. Tosin ei mikään hengenhätä ole asian kanssa, sillä tatuoijani ei tee tatskoija raskaana oleville tai imettäville äideille.

Takaisin