Tatuoinnit

Mie olen tässä asiassa meidän suvun musta lammas. 😅 Taidan olla ainoa aikuinen, jolla ei ole yhden yhtä tatuointia. 😁 Olen kyllä joskus harkinnut, mutta ei ne oikein ole miun juttu. Enkä kyllä enää uskokaan ottavani. Joskus olen nähnyt ihan kivojakin tatuointeja, mutta itse varmaan vaan kyllästyisin mihin tahansa kuvaan oli se kuinka kiva tahansa. 💁🏼‍♀️

Ei ole tatuointeja enkä usko ikinä ottavani. Minua helposti häiritsee, jos on jotain ylimääräistä iholla, ruvet yms. Muilla ihmisillä pienet tatuoinnit on ihan kivan näköisiä, mutta jos on kovin täynnä tatuointeja ja ne on isoja ja näkyviä, minun silmään se näyttää suttuiselta. Pään alueella olevat tatuoinnit, varsinkin kasvoissa ja kaulassa pilaavat kyllä ihmisen ulkonäön. Ja varmasti ovat este monissa työpaikoissa.

Ei ole tatuointeja, ihan hienon näköisiähän ne hyvin tehtynä voivat olla, mutta itseä ehkä jotenkin vähän ahdistaa ajatus niin pysyvästä kehonmuokkauksesta. Kun kuitenkin oma maku ja tyyli muuttuu ajan mittaan. Lävistys on aiemmin ollut, mutta kun sitä lopetin käyttämästä, niin siitähän ei edes sitä reikää jäänyt jäljelle. Mutta tosiaan muilla ihmisillä voivat olla kivan näköisiä kyllä. Sellaista ihan "täyteen tatuoimista" en ihan ymmärrä, toki eipä se oma asia ole, mitä muut päättävät kehollaan tehdä 😝

Sitten aloitusviestin olen päätynyt tatuoijan penkkiin muutaman kerran. Nyt vasemman säären ja pohkeen alueelta löytyy kuoleman varjelusten merkki, susi, lohikäärme ja kaksi pikkupöllöä. Pöllöt ovat lapseni ja muillakin on minulle suurempi merkitys. Edes kuoleman varjelusten merkki ei ole vain Potterin takia, vaikka Potter onkin ollut hyvin merkittävä asia elämässäni.

Mulla on yhteensä 10 tatuointia. Ekan otin 21-vuotiaana, vähän ennen ku täytin 22. Tuli vaan kiva kuva vastaan ja tiesin että sen haluan. Tää on sit vähän laajentunut vuosien saatossa. Jokaisesta lapsesta ja kummilapsesta on perhonen. Pari tekstiä käsissä, muistotatuointi siskoni edesmenneestä miehestä, oma rytmihäiriö sydänkäyrä "pacemaker" tekstin kanssa.. tärkeitä asioita.

Uusia on aina suunnitteilla.

Takaisin