Tatuoinnit

Dissoäiti

Vauhtiin päässyt keskustelija
Olen miettinyt viime aikoina tosi paljon tatuoinnin ottamista. Tatuointi olisi muisto vaikeista ajoista, joiden läpi olemme miehen kanssa tulleet. Merkki siitä että me selvittiin vaikka välillä näytti pahalta. Olisi kiva kuulla millaisia tatuointeja muilla on ja tarinoita niiden takaa.
 
Mulla on iso horsma vasemmassa kyynärvarressa (sisäpuolella). Otin sen useamman vuoden harkinnan jälkeen itselleni kiitokseksi jaksamisesta. Takana oli muutama todella rankka vuosi ja olin henkisesti aika loppu. Tatuointi oli muistutus siitä, että pystyn mihin vain jos haluan ja yritän parhaani. Horsma on lempikukkani ja sen merkitys on uudelleensyntyminen sekä sinnikkyys. Horsman englanninkielinen nimi on fireweed (joskus myös tunnettu nimellä phoenix flower). Nimi tulee siitä kun tulipalojen jälkeen horsma usein on se ensimmäinen kukka joka kasvaa alueella/tuhkista. Näin ollen se kuvastaa monille jaksamista ja uusia alkuja.

Tatuoinnin ottaminen oli minulle myös fyysisesti+henkisesti näytön paikka. Inhoan neuloja mutta siinä sitten istuin yksin kuin tatti 5 tuntia. Kannatti kyllä, en kadu hetkeäkään. :Heartpink
 
Takaisin
Top