Tarinani tää :)

Kyfi7462630

Silmät suurina ihmettelijä
Tässä on mun tarina. Olen 34vuotias onnellinen nainen mutta jokin pieni asia puuttuu. Mulla on ollut jo 4vuotta kauhea vauvakuume :) Olen sinkku, asun unelmieni talossa ja olen ollut jo 10vuotta samassa päiväkodissa töissä. Aluksi haaveilin kunnollisesta perheestä mutta nyt olen muuttanut haaveilut ihan täysin. Olen päättänyt hankkia lapsen yksin. Onko täällä muita yksin yrittäjiä? Ovulaationi oli 7.1 ja silloin luonani kävi tulevan lapseni isä joka siis vain laittaa lapsen alulle eikä ole sen jälkeen tekemisissä kanssani. Olen lukenut että joillekkin tulee ns kiinnittymisvuoto. Tänään heräämisen jälkeen kävin vessassa niin pyyhkiessä tuli verta. Voikohan kiinnittyminen tapahtua näin nopeasti? Mitä mieltä olette jos käyn juhlimassa välillä vaikka yritän lasta. Voikohan vaikuttaa raskaaksi tulemiseen? Olin eilen juhlimassa kaverini syntymäpäivää mutta olin sopivasti hiprakassa. Kiitos jos joku edes kiinnostui asiastani :)

Kirjottelen tänne silti vaikka kukaan ei ole kommentoinut kirjotustani. Verta tulee vieläkin mutta on niukemmat kuin kuukautiset. On tää odottaminen liian jännittävää. :)

Toivottavasti saat huomenna selkeyttä tilanteeseesi... niin ja pidän peukut ylhäällä et saat plussan pian..Tsemppiiä.. :)

Nyt se vuotaminen taas loppui.. Se oli tosi niukkaa semmosta tiputtelua.. Todella omituista.. Nyt vaan töihin pariksi tunniksi ja sitten sinne gynelle :) En oo ikinä näin kauheesti odottanut gynen tapaamista..

Hyvä että vuoto loppui..Saitko jotain tietoo gyneltä?

Gynellä todettiin että oli normaalit kuukautiset :( Joskus ne vaan tulee liian aikaisin.. Silleen sanottiin.. Positiivista tässä on että ei tarvii odottaa niin kauaa että seuraavaa ovulaatiota :)

No voi pöh :( mut hyvä et sait tietää mikä tilanne... onnea seuraavan oviksen hyödyntämiseen.toivottavasti saat siitä plussan.. :)

Mulla on tiputtelua melkein aina viikkoa ennen kuukautisia. Se on kai merkki keltarauhasen vajaatoiminnasta. Eli jos alkaa tulla tuhrua niin siitä tiedän ettei tärpännyt taaskaan. Mutta aina se toivo elää että jos olis sitä kiinnitysvuotoa kuitenkin. Ja siksi on kauheaa piinaa oottaa että kuukautiset kunnolla alkaa.

Mulla on tullut myös pari kertaa noin kp 23 (normaalisti kierto noin 30) ihan kunnolla verta päivän tai kaksi, loppunut ja viikonpäästä alkaneet oikeat kuukautiset. Outoa.
Tässä kierrossa pitäisi vielä vähän jännäillä onko tärpännyt. 5-6 päivää oletetusta ovulaatiosta ( en tikuttanut, mutta oviskivut olivat) tuli pönttöön pieni tippa verta ei enempää. Tuosta on nyt 3 päivää. Malttamattomana odottelen milloin pääsee testailemaan jollei kuukautiset yllätä jo kohta..
Kuinkakohan nopeasti raskaushormooni nousee jos oletetaan että kiinnittymisestä on nyt tuo 3 päivää, toki odottelen rauhassa vielä mutta noin yleensä tietääkö kukaan ? :)

Takaisin