Tarina nimimerkin takana.

Jääkuningattareks on minua joskus selkäni takana kutsuttu koska olen pelottava :grin En siis oikeesti oo yhtää kylmä tai paha ihminen, perusilmeeni vaan vissii ei niin hymyilevä :grin Tämän kutsumanimen minulle kertonut henkilö oli tutustuttuaan minuun kertonut nimen keksijälle etten ole niin paha kuin miltä näytän :grin
 
MarinaMelina, siinä nimet jotka halusin joskus lapsena antaa tytöilleni, aikuisiällä maku vaihtui eikä tyttöjeni nimet vois kauempana olla noista nimistä :D
 
Kotimama on aika tylsä mutta tämä luovautui siitä että oon tämmöinen kotiäiti tyyppi :Heartred ei oo kotia parempaa paikkaa :)
 
Väännös omasta nimestä, vähän uudelleenjärjestellen, jotain poistaen ja jotain lisäten :grin
 
Mun nimerkki tulee teinivuosilta, en oikein muista tarkkaan miten sai alkunsa, mutta joku nimimerkki se oli johonkin ja siitä asti ollut käytössä. Veljen ja siskon pojan kanssa keksittiin jokaiselle oma silloin. Niinasta NiBaBa on ns. lempinimi ja Niina tulee Diinasta joka on ollut siskon miehen lempinimi mulle joskus kun olin pieni :P
 
Työssäni kutsuin omapotilaitani, vauvoja pikku muruiksi ja sitten aloin odottaa omaa pikku murua ja siitä mun nimimerkki :happy:
 
Mulla oli pitkään kissa nimeltä Indiana Jones, eli Indy. Siitä väännös Indie. Karvapallo Indy nukkui pois viime kesänä korkeassa 16 vuoden iässä. :Heartred
 
Mul on exän kans enkkubulli, joka oli i-pentueesta. Kennelnimi Pinebulls Ice Diamond. Pöllin sen :D
 
Takaisin
Top