Tapahtuuko sinulle usein mieleenpainuvia asioita?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Käykö sinulle usein hauskoja kommelluksia? Tai noloja juttuja? Tai onko sinulla huono tuuri?
 
Aika usein on tosi huono tuuri. Tulee paljon kaikkia ylimääräistä, ongelmia, selvitettävää, hoidettavaa jne ihan siksi, että käy vaan huono tuuri. Lisäksi olen tosi kova telomaan itseäni, joka päivä satutan itseni johonkin :rolleyes: Sanoin miehelle, kun tapasimme, että sori vaan, mä olen pahanilmanlintu. Nauroi tuolloin, nyt sanoi tässä ihan äskettäin että jaa no, oikeastaan taisin olla oikeassa, koska hänenkin tuurinsa on huonontunut. :hilarious: Usein näistä seuraa vain hölmöjä juttuja, joille voi vähän ajan päästä nauraakin.
 
Minulle kyllä aika usein tulee onnenpotkuja ja hassuja sattumuksia. Yleensä aika pieniä, mutta joskus myös isoja. Pienistä onnenpotkuista esimerkkinä, kun olin menossa ostamaan farkkuja ja olen tosi huono arvioimaan kokoa ja olen tavallista lyhyempi, mutta leveys on ihan normaali ellei peräti pullukka. Kaupassa ei ollut myyjää vapaana ja valitsin kolmet housut itse ja menin sovituskoppiin, kopissa oli yhdet farkut odottamassa ja kokeilin niitä ensin ja ne olivat täydelliset! Ostin siis ne.

Isompia onnenpotkuja on ollut se, kun eräs talon omistaja tuli soittamaan ovikelloa ja sanoi, että tahtoisi myydä meidän perheelle talonsa. Hinta on sivuseikka, kunhan me olemme ostajia. Kaupat tuli!
 
Mä olen huomannut omassa elämässä, että aina kun tapahtuu jotain huonoa, niin vastapainoksi tapahtuu jotain hyvää. Tällaista ollut aina ja siksi suhtaudun elämään niin positiivisesti, koska kun jotain ikävää sattuu tiedän, että sitten seuraa jotain hyvää. :happy:
Mulla käy aina niin, että kun vähiten odotan jotain hyvää, niin se yleensä tulee moninkertaisena.
 
Mä olen semmonen että aina sattuu ja tapahtuu. Vanhempieni mukaan olen aina pienestä pitäen onnistunu luomaan draamaa tyhjästä ihan tahattomasti. :hilarious: Esim. viimeksi kun kävin kaupassa väärin pysäköinyt loka-auton kuljettaja yritti saada minua ajamaan sokkona vastaantulevalle kaistalle (autoja tuli koko ajan). En suostunut ja meinasi sitten tämä kuljettaja käydä päälle. :woot: Kaikkea tällaista. Eli pikkujutuistakin saa outoja ja vaikeita tilanteita vaikka väkisin.
 
Lapsena minulla oli hyvä arpaonni ja voitin todella usein arvoinnoista ja kilpailuista cd-levyjä ja fanikamaa, kerran valokuvauskilpailussa digikamerankin.

Nykyään olen kömpelö ja esimerkiksi joka kerta vaunujen tai rattaiden kanssa jään jumiin tai meinaan törmätä johonkin, se on noloa.

Aina, kun käyn jossain, tapahtuu jotain ihanaa, hassua, outoa tai noloa. Tuohan se väriä elämään.:rolleyes:
 
Mulla oli kans lapsena ja nuorempana hyvä arpaonni ja voitin tosi usein arvonnoissa jotain.

Muuten oon sit aikamoinen koheltaja, aina on mustelmia ja vekkejä. Ja kun oon tosi huono keskittymään siihen mitä teen, ja unohdan usein esim. Että oon tekemässä ruokaa ja sit ihmettelen et "mikä toi ääni on?" Kun vesi kiehuu. Ja sit jostain kumman syystä poltan aina itteni uuniin jne.
 
Ei hirveästi tapahdu ns pieniä mieleen jääviä asioita. Elämän isot linjat ja niiden yksityiskohdat kyllä on ollut muutaman vuoden sitä luokkaa että ei hevin unohdu.
 
Takaisin
Top