Tapaako lapset isovanhempiaan?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onko lapset päässeet vallitsevan tilanteen aikana päässeet tapaamaan isovanhempiaan?

Omat lapseni on saanut tavata omia vanhempiani. Heistä kukaan ei kuulu riskiryhmään. Miehen vanhempia sen sijaan ei ole tavattu koko korona-aikana. Kumpikin kuuluu riskiryhmään ja asuu lisäksi kaukana, niin että heidän tapaaminen vaatisi tuntien junissa matkustamista.
 
Ovat tavanneet sekä minun että miehen vanhempia, kukaan ei kuulu riskiryhmään ja asutaan kaikki samalla paikkakunnalla.
 
Ovat tavanneet isovanhempiaan. Elämme samassa "kuplassa", eli emme tapaa ketään muita.
 
Ovat tavanneet ja molemmat kuuluu riskiryhmään. Me ollaan miehen kanssa aikalailla minimoitu kontaktit ja mieskin opiskelee etänä.

Nyt on vanhemmilla rokotteet, joten huoli heistä vähenee. :happy:
 
Olemme tavanneet isovanhempia yhtä lukuunottamatta. Kolme neljästä kuuluu riskiryhmään. Suurimman riskin aikaan tapaamme ulkona, mutta joskus myös sisällä.
 
On tavattu. Meidän perheessä on kolme riskiryhmään kuuluvaa, joten suurempi riski se on aina meidän perheelle ollut.
 
Kyllä on tavattu. Isovanhemmista on suurin osa riskiryhmäläisiä, joko ikänsä tai sairauksiensa puolesta, mutta he ovat itse halunneet tavata. On sanottu, että sopii ettei tavata, mutta saa tulla käymään tai kutsua kylään, jos itse haluavat. Ovat tähän asti halunneet ja itse kun on hiukan vähennetty kuitenkin tapaamisia, niin ei ole ihan isovanhempien puolelta ymmärretty. On muuten hidasta rokottamista, kun ikänsä ja riskiryhmiensä puolesta pitäisi isovanhemmat olla rokotettuja ja rokotteen haluaisivat, mutta aikaa ei vaan ole heistä yksikään saanut (yrityksistä huolimatta).
 
Kyllä olemme tavanneet isovanhempia, jo ihan lasten takia. Vain yksi kuuluu riskiryhmään ja hän on jo saanut rokotteen. Loputkin taitavat saada rokotteen kohtapuoleen ( ellei järjestystä muuteta jotenkin).
 
Kyllä. Pojan vaari (isäni) asuu puolisonsa kanssa meidän naapurissa ja mummansa (äitini) puolisoineen alle kilometrin päässä ja poikkeillaan harva se päivä.
 
Ollaan tavattu. Omat vanhempani ovat saaneet ekan rokotteen, niin huolikin helpottaa. Noin muuten ollaan eletty ns. saman kuplan sisällä.
 
on tavattu molempia isovanhempia. yksi kuuluu riskiryhmään, mutta on saanutkin rokotteen jo. muut kontaktit on sitten minimoitu, eli muita ei sitten käytännössä tavatakaan. pakolliset asioinnit ja miehen joskus tarttee käydä työpaikalla.
 
Koronan takia aika vähän. Äitini kuuluu riskiryhmään ja kävin siellä tyttären kanssa syyskuussa. Poika näki kesälomalla häntä.

Isän puolelta nähtiin kerran talvella ja sitä ennen viime kesänä.
 
Takaisin
Top