Tamperelaisia mammoja?

sinii

Oman äänensä löytänyt
Hei hoi Tampereen mammat!

Äitiyslomat alkaa ja pian vauvat ovat maailmassa, joten seura toisista äideistä olisi paikallaan. Sovittaisiko vaikka jokin kahvila tapaaminen tms ja tutustuttaisi..?

Itse olen ainakin melko yksin, mies on, mutta minkäänlaista verkostoa ei oikein ole, etenkään vauvaperheitä.

olisiko muita seuraa kaipaavia?
 
Hopsan!

Tampereelta minäkin ja tapaaminen voisi olla ihan mukavaa. Olen ollut sairauslomalla jo yli 2kk ja viikon päästä alkaa äitiysloma eli aikaa on kyllä. Esikoinenhan minulla on, mutta hän on jo yli 11v ja tosiaan vauva-arjesta on aikaa _kauan_. 
 
No löytyihän täältä ainakin yksi :) vaikka kyllä tuolla listassa vilahtelee TAYS ihan useammassakin kohtaa...

Onhan tuosta viime vauvasta tietty aikaa, mutta ainakin sulla on olemassa kokemusta ja tietoa.. itselle kaikki tulee niin kovin uutena, ihan pientä vauvaakin on tullut pidettyä sylissä vain muutaman kerran :) vaikka onhan tuota kokemusta lapsista muuten..

Nyt jouduin vuodelepoon verenpaineen nousun takia, ja se mittari oikeastaan määrittelee kuinka mä pääsen kaupungille pyörimään :D Toivottavasti tässä olo paranee niin voisi yrittää tavata ennen lasten syntymääkin. Mutta voihan sen jälkeenkin, silloinhan sitä aikuista seuraa erityisesti kaipaa!

Toivottavasti olisi muitakin tampereen seudun seuraa kaipaavia mammoja..!

Itse olen tampereen länsi-puolelta, olisiko ketään muita..? Vaikka täällä liikkuminen on kyllä helppoa noilla busseilla, ja odotan niin innoissani sitä kun vaunujen kanssa pääsee ilmaiseksi bussiin! :DD
 
Juu kannattaa kyllä ottaa rauhassa jos paineet noususuuntaiset. Toivottavasti ei ole mitään myrkytyksen alkua tuo. 

Me asustellaan Turtolan suunnalla, mutta tästähän ajelee bussilla kätevästi alle 20 minuutissa keskustaan. Kävellenkin on ihan mukava matka sitten kun näistä raskaustuskista pääsee eroon ;)
 
Takaisin
Top