Tamperelaiset mammat

nannanen

Oman äänensä löytänyt
Mikäli teitä on muitakin kuin minä niin oispa mukava järkätä vaikka tapaamista [:)]
 
Mä oon Tampereen vierestä kangasalta ja tulisin kyllä tapaamiseen jos järjestetään :) kai meitä vielä muitakin on?
 
Hahaa, BAITTARIT! (eli matkijat, jotain nykyslangia tämäkin) [:D]

Ei vaan, pk-seutulaisena ja palstan mammoja treffanneena suosittelen livetapaamisia enemmän kuin lämpimästi! Ja kun alatte järkkäämään, saattaa muidenki lähikuukausien mammat bongata tän ja saatte lisää. Meilläkin on marras-tammikuulaisia ollut tapaamisissa ja hyvin ollaan yhteen punouduttu :)
 
Minkälainen tilanne teillä on aikataulujen suhteen? Itse pystyn aika hyvin järjestämään aikaa tapaamiselle, varsinkin klo:16-> käy minulle.[:)]
Joten ehdotuksia kehiin, niin katsotaan, mikä käy kaikille. [;)]
 
mulle sopii muut paitsi tiistaisin ehdin aikasintaan viideks jos ei aamupäivällä sitten järjestetä. Ja joka päivä esikoinen nukkuu n.klo12-15 eli siihen aikaan en mielelläni lähde. Eli aamupäivät koska vaan ja tiistaita lukuunottamatta neljän maissa kaupunkiin ehtisin.
 
Mulle käy yleensä 16-> ellen ole iltavuorossa mutta harvemmin. Ehdotelkaas päiviä, ens vkolla?
 
Ei taida tänään onnistua kun muutkaan ei ole vastannut mitään. miten muilla kävis tällä viikolla? Mulle pitäs käydä muut paitsi torstai. Mites paikka? Missäpäin asutte? Mä pääsen minne vaan, kovasti kyll tykkäisin ett ois muualla ku keskustassa ku joutuu siellä aina hakee pysäköintipaikkoja mutt jos sinne haluutte niin kai keskustaanki jaksan tulla...
 
moikka:) minulla on tuleva viikko aamua, ja kaikki muut päivät sopii, paitsi maanantai. Klo: 15-> olen vapaa velvotteista:)
 
Mulle sopis tavata keskustassa vaikka kahvittelun/teen merkeissä esim. keskiviikkona? Harmi vaan oon iltavuorossa eli vapaudun vasta viideltä. Kaupunkiin ehtisin kuuden maissa? sopisko silloin kaikille? [:)]
 
Iltaa:) Keskiviikko sopii minulle, kuin myös kellonaika, mitä Nannanen ehdotti. MItes Taku81? Ja paikka pitäis myös päättää:) 
 
voi harmi, mä oon nyt kauheessa flunssassa niin en lähde muita tartuttamaan :( eli mun osalta tapaaminen menee ens viikkoon jos sitt oisin parantunut...
 
Voi höh, tavataanko sitten ens viikolla niin takukin pääsee mukaan? Esim ti viideltä sopis mulle [:)]
 
flunssa on mulla jo aika hyvin parantunut mutta loppuviikko menee esikoisen 2-vuotis synttäreihin, jos vihdosta viimein sovittais ensi viikolle tapaamista? :)
 
Takaisin
Top