Tamperelaiset mammat

Keskustelun 'Laskettu aika joulukuussa 2009' aloitti nannanen, 27 elo 2009.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. nannanen Oman äänensä löytänyt

Mikäli teitä on muitakin kuin minä niin oispa mukava järkätä vaikka tapaamista [:)]
  2. Taku81 Hyväntuulinen höpöttäjä

Mä oon Tampereen vierestä kangasalta ja tulisin kyllä tapaamiseen jos järjestetään :) kai meitä vielä muitakin on?
  3. Simpura Vieras

Tampereelta minäkin [:D] Olis mukava saada vertaistukea [;)]
  4. nannanen Oman äänensä löytänyt

No, aletaanko järjestää tapaamista? [:)]
  5. SannaKoo Sanavalmis juttuseppä

Hahaa, BAITTARIT! (eli matkijat, jotain nykyslangia tämäkin) [:D]

Ei vaan, pk-seutulaisena ja palstan mammoja treffanneena suosittelen livetapaamisia enemmän kuin lämpimästi! Ja kun alatte järkkäämään, saattaa muidenki lähikuukausien mammat bongata tän ja saatte lisää. Meilläkin on marras-tammikuulaisia ollut tapaamisissa ja hyvin ollaan yhteen punouduttu :)
  6. Simpura Vieras

Minkälainen tilanne teillä on aikataulujen suhteen? Itse pystyn aika hyvin järjestämään aikaa tapaamiselle, varsinkin klo:16-> käy minulle.[:)]
    Joten ehdotuksia kehiin, niin katsotaan, mikä käy kaikille. [;)]
  7. Taku81 Hyväntuulinen höpöttäjä

mulle sopii muut paitsi tiistaisin ehdin aikasintaan viideks jos ei aamupäivällä sitten järjestetä. Ja joka päivä esikoinen nukkuu n.klo12-15 eli siihen aikaan en mielelläni lähde. Eli aamupäivät koska vaan ja tiistaita lukuunottamatta neljän maissa kaupunkiin ehtisin.
  8. nannanen Oman äänensä löytänyt

Mulle käy yleensä 16-> ellen ole iltavuorossa mutta harvemmin. Ehdotelkaas päiviä, ens vkolla?
  9. nannanen Oman äänensä löytänyt

Heips! Tavattaisko heti maanantaina?
  10. Taku81 Hyväntuulinen höpöttäjä

Ei taida tänään onnistua kun muutkaan ei ole vastannut mitään. miten muilla kävis tällä viikolla? Mulle pitäs käydä muut paitsi torstai. Mites paikka? Missäpäin asutte? Mä pääsen minne vaan, kovasti kyll tykkäisin ett ois muualla ku keskustassa ku joutuu siellä aina hakee pysäköintipaikkoja mutt jos sinne haluutte niin kai keskustaanki jaksan tulla...
  11. Taku81 Hyväntuulinen höpöttäjä

Onko muut vielä innostuneita tapaamisesta? ikävän hiljainen tämä ketju [&o]
  12. nannanen Oman äänensä löytänyt

Kyllä mulle ens viikolla sopisi ainakin?
  13. Simpura Vieras

moikka:) minulla on tuleva viikko aamua, ja kaikki muut päivät sopii, paitsi maanantai. Klo: 15-> olen vapaa velvotteista:)
  14. Simpura Vieras

Niin ja keskustassa asun, mutta tapaamispaikka on sovittavissa:)
  15. nannanen Oman äänensä löytänyt

Mulle sopis tavata keskustassa vaikka kahvittelun/teen merkeissä esim. keskiviikkona? Harmi vaan oon iltavuorossa eli vapaudun vasta viideltä. Kaupunkiin ehtisin kuuden maissa? sopisko silloin kaikille? [:)]
  16. Simpura Vieras

Iltaa:) Keskiviikko sopii minulle, kuin myös kellonaika, mitä Nannanen ehdotti. MItes Taku81? Ja paikka pitäis myös päättää:) 
  17. Taku81 Hyväntuulinen höpöttäjä

voi harmi, mä oon nyt kauheessa flunssassa niin en lähde muita tartuttamaan :( eli mun osalta tapaaminen menee ens viikkoon jos sitt oisin parantunut...
  18. nannanen Oman äänensä löytänyt

Voi höh, tavataanko sitten ens viikolla niin takukin pääsee mukaan? Esim ti viideltä sopis mulle [:)]
  19. Taku81 Hyväntuulinen höpöttäjä

flunssa on mulla jo aika hyvin parantunut mutta loppuviikko menee esikoisen 2-vuotis synttäreihin, jos vihdosta viimein sovittais ensi viikolle tapaamista? :)
  20. nannanen Oman äänensä löytänyt

Mulle sopii kyllä :)