TAMPERE: tapaaminen vol. 3

Hei[:)]

Olen itse miettinyt äitiysjoogaan menoa,en vain ole saanut aikaiseksi mennä.
Millainen kokemus jooga on ollut?

RK78: Joogaa on ollut vasta yhden kerran. En ollut ikinä aikaisemmin harrastanut moista, ja kyllähän se aika hupsulta tuntui, kun olen tottunut vähän vauhdikkaampaan liikuntaan. Uskon silti, että parin kuukauden päästä kiitän itseäni tästä kurssista, kun ähellän esikoistamme maailmaan.

Moi! Jos vielä mahtuu mukaan, voisin ilmoittautua tulevani höpöttelemään! :) Kivaa oli viimeksi, ja kun on vielä hyvää ruokaa edessä, mikäs sen mukavampaa! :)

MUISTUTTELEN NYT KAIKKIA! (Ja toistan itseäni copy+paste) [:)]

Tapaamme siis TORSTAINA 2.9. kello 18, paikkana BELLA ROMA, Finlaysonilla, Siperiassa.

Nähdään vaikka vähän ennen siinä ulkopuolella porukalla ja jos joku tulee myöhemmin, niin tulkoon suoraan ravintolaan. Siellä tiedetään, et odottavien äitien tapaaminen kyseessä, joten osaavat ohjata oikeaan seurueeseen.

Olen varannut kaksi 8 hengen pöytää, jotka laitetaan yhteen, joten paikkoja on noin 16:lle. Ilmoittakaa sitten tälle palstalle, jos jäätte pois tai jos joku, joka ei ole vielä ilmoittautunut, haluaa tulla mukaan, niin voin tehdä vielä muutoksia. Ei ole katastrofi, kaikki halukkaat mukaan vain! Sanoivat, että helpottaa heitä, vaikka vielä samana päivänäkin ilmoitettaisiin muutoksista.

JA ZIRPPE+muut myöhään heränneet: olen varma, että tilaa löytyy, joten tervetuloa! Käyn vielä torstaina katsomassa tämän listan ja soitan ravintolaan, jos on tullut muutoksia. Eli ilmoittakaa tulostanne, mikäli ette ole vielä niin tehneet. Ilmoittakaa myös, jos joudutte perumaan!

Nähdään!

Juu, eli nyt on varma etten osallistu [&:] Juuri samaisena päivänä pitää mennä takaisin osastolle [:@]

[:@]Mies on jo kahtena päivänä joutunut yllättäin ylitöihin[&:]saas nähdä pääsenkö huomenna tapaamiseen,kun täältä ei pääse muutakuin autolla tulemaan,ilmoittelen huomenna..
[:)]

Yksi tulisi vielä mukaan, synnytysvalmennuksissa mulle tutuksi tullut odottaja jolla tosin mennyt laskettu aika pari päivää sitten.
Jos hän vielä mahtuisi mukaan?:)

Täten totean, että ilmoittautumisien perusteella ainakin 17 pallomahaa pitäisi tänään ilmestyä paikalle.

Alahan sitten tulla myös tai mörökölli sinut vieköön. Tai ainakin kikatuksen tikahdukseen kutittakoon.[8D]

Nähdään!

Mun tuttuni ei nyt sitten tulekkaan, kun ilmeisesti pääsee tänään synnyttämään. Voi olla että tuli ilmotus vähän myöhässä mutta kuitenkin:)

Joo no ehkä tuo synnytys hyväksytään hyväksi syyksi jäädä pois[;)]. Varmasti mukavampi tehdä se sairaalassa kuin ravintolassa [:D]

[:)]Kiittää tapaamisesta,harmi kun jouduin lähtemään niin aikaisin parkkiajan takia,mukava ois ollut jutella pidenpäänkin[:)]

Mä pääsin loppujen lopuksi kotiin siilin luo vasta kymmeneltä! Maksoin Plevnan parkin ja menin autooni. Auto sanoi kerran pöh, ja akku laukes. Kivat. [:@] Miehellä oli tasan 25 minuuttia aikaa kuunnella mun selostus akun mitoista ja kiinnitystavasta ja kiitää kauppaan ennen sulkemisaikaa ostamaan uusi. Oli muuten hemmetin pitkä ja kylmä kolmevarttinen odotella parkkihallissa.

Kello 21:15 hän päräytti mun skootterillani akku mopon satulalaatikossa ja reppu täynnä työkaluja paikalle pelastamaan naisen pulasta. Vähän jännitti, että mitä jos diagnoosini ei olekaan oikea, eikä akun vaihto auta. Mutta auttoipa vaan ja auto hörähti iloisesti käyntiin. Olis muuten jäänyt huominen koiran hammaskivenpoisto väliin. Skootterilla ei oikein nukutuksesta herännyttä hurttaa kuljetella, vaikka taitava kyytiläinen se muuten onkin. Eikä olis päässyt siili lauantaina Orimattilaan.

Siilin syöttöväli vähän venähti, mutta onneksi se jaksoi juoda taas ruiskusta hunajavettä ja syödä nassutti päälle Whiskasia. Nyt vain sitten kello soimaan parin tunnin välein. Täytyy ottaa harjoittelun kannalta tämä yösyöttö. Mieskin osallistui; oli järjestänyt siilille lämmittimen puhaltamaan ja siivosi sen kakkapyykit laatikosta pois. Jeejee, ollaan hyvä tiimi. [:D]

Olipas sulla hankala kotiutuminen,onneksi pelastava prinssi päräytti paikalle!
Tsemppiä siilin hoitoon hienoa kun jaksat tolleen eläimiä auttaa,mä innostuin tosta tapaamisesta harmi kun oli niin vähän aikaa...kuulumisiin[:)]

Täältäkin kiittelen tapaamista, mä oon oikeesti nyt ihan kipeä. Viime yö meni ihan pelastusarmeijalle kun meinasin tukehtua räkään moneen otteeseen. Yskäkohtaus kun tuli niin eipä kulkenut henki enää mistään päästä. Tarvii varmasti varata aikaa lääkäriin, joskos tän sain jotenkin rauhottumaan.

Oli oikein kiva tavata ja toivottavasti tapaamme vielä vaikka sitten vauvojen kanssa [:)]

Ja ihania massuja teillä kaikilla.

Joo kiitos kaikille tapaamisesta! Oli tosi kiva vaihtaa kuulumisia ja nähdä muita odottajia. Täytyy ottaa uusiksi viimestään sitten vauvojen kanssa[:)]

Kiitos minunkin puolestani, oli oikein mukava ilta. [:)] Ja kotiin tultua ei harmittanut edes miehen työnteko klo 22 illalla vaan menin tyytyväisenä nukkumaan.

Ei ollut munkaan kotimatka ihan suoraviivainen... Sannalle tarjosin kyydin kun asuu tuossa matkan varrella, mutta parkkihallissa sitten mun rahat ei riittäneet P-maksuun (ja kortit ei käyneet) ja Sanna joutui maksamaan osan, mistä kiitos ja syvä kumarrus! Sitten ajettiin korttelirallia ja etsittiin mun esikoista, joka kaverin soitosta seonneena oli poukkoillut ihan väärään suuntaan: oli lähtenyt Hämeenkadun H&M:ltä keskustorille kun piti tavata rautatieasemalla...
No, lopulta tyttö löytyi ja pääsimme kaikki kotiin.

Tsuballe pikaista paranemista!

Takaisin