TAMPERE: tapaaminen vol. 3

hei, ginger palailee linjoille luovan tauon jälkeen, multa meni ny si taas se toinen happeninkikii ihan ohitse elikkäs mä yritän päästä paikalle tuolloin 2.9. Voi että nää päivät ja viikot menee  niiiiiiin hurjaa vauhtia et ei meinaa perässä pyssyy;)

Merkkaan kalenteriin!

Ja kiitos samovaari menu-linkistä, hyvä kattoo etukäteen mitä löytyy, ettei ole niin vaikeaa sitten paikan päällä... olen kanssa vähän vaikea tapaus ruoan suhteen (paitsi jossakin intialaisessa ravintolassa valinnan vaikeus onkin sitten toisin päin)

Onpa tosiaan hauska ajatella tapaamista, etenkin teidän muiden lokakuisten, jotka tunnutte jo varsin tutuilta [:)]

Laitoin kalenteriin ylös 2.9. Eli päivä sopii mulle ja olen tulossa!

Mäkin haluun mukaan! Vähän taukoa ollut täältä palstalta.. Mulla on työmenoa silloin, mutta jos yrittäisin tulla sieltä suoraan, pystyn ennen seiskaa tulemaan paikalle. Tuun vaikka vaan limsalle tms. kun varmaan syömiset missaan..varmastikin sillon vielä ootte maisemissa, viime kertaisesta päätellen.. juttua riitti :)

Niin siis varmistan vielä, että minäkin oon tulossa :) Mites, tekeekö esimerkiks Pajunkissa pöytävarauksen sinne Speakeasyyn periaatteella "suunnilleen näin monta?" [:)] Määkin voin sinne kyllä soitella, varmistelen vaan, ettei tule kahteen kertaan tehtyä (tai vaihtoehtoisesti ei lainkaan) [:)]

Joo, mä voin tehdä varauksen. Laitan lopulliset tiedot tänne palstalle, kun saan varausvahvistuksen.

Nyt sitten kaikki, jotka eivät vielä ole ilmoittautuneet mukaan laittamaan viestiä, että tiedän varata tarpeeksi ison pöydän.

Mä voisin ilmoittautua kans, mikäli uudet naamat ja kasvaneet ruhot sopivat vielä joukkoon! [;)]

Täälläkin olis vielä yks uusi esikoista odotteleva, joka haluais mukaan tapaamisiin! Oon asustellu Tampereella pari vuotta, mutta en oo hirveesti tutustunu uusiin ihmisiin ja olis tosiaan kiva saada äippäkavereita. Vieläkö mukaan mahtuu?[:)]

pepita84 ja karpalo86 kyl mä luulen et sinne voi uuet naamat ilmestyä, ei ainakaa mua kielletty tulemasta [;)] en siis minäkään aiemmin ole ollut tapaamisissa [:D]

Tietty voi tulla, hömpät! Ei tämä mikään salaseura ole. [:D] Itse olen ainoa, joka on ollut molemmissa aikaisemmissa tapaamisissa, mikä johtuu siitä, että olen itse järjestänyt ne. Yksinhän sitä siis saisin treffailla itseäni, jollei uudet naamat kiinnostaisi. (Sitäpaitsi Pepitahan oli ilmoittautunut jo ensimmäisten joukossa ajat sitten.)

Kyselin tänäaamuna sähköpostilla SpeakEasysta paikkaa noin 15:lle. Kerroin, että voi tulla muutama vähemmän tai enemmän. Tähän mennessä ilmoittautuneita on 16. Osa porukasta jättää kuitenkin tulematta, kuten aiemminkin, mutta varataan sellainen paikka, mihin mahdutaan varmasti, vaikka kaikki tulisivat ja muutama ylimääräinen. Vielä ei ole tullut vastausta. Mutta jos ei sinne mahdu, niin sitten kysyn muualta.

Jos sieltä ei löydy pöytää niin siinä SpeakEasyn melkein vieressähän on BellaRoma. Siellä ollaan ainakin oltu isolla porukalla joskus. Ja muistaakseni siellä on melko laaja ruokalista, että löytyisi kenties kaikille jotain. Mutta siis tämä vain ehdotus mikäli alkuperäinen paikka ei meitä huoli.
Kiva nähdä muita mammoja, varsinkin jos meitä tulee näin iso porukka!

Jos ei SpeakEasystä tule huomisen aikana mitään vastausta, niin kysyn suoraan sieltä Bella Romasta.

Ok Pajunkissa, tee niin. Jos niin käy ettei sieltä vastata niin tässä on BellaRoman ruokalistaa. Jos joku haluaa tutustua etukäteen.

http://www.ravintola.fi/ravintola/bellaroma/listat/8

NONIIN!
Bella Romassa oli niin nopeaa toimintaa, että pari tuntia sähköpostin lähettämisen jälkeen soitettiin, että kaikki kunnossa. Unohdetaan siis Speakeasy, nopeat elävät...

Tapaamme siis TORSTAINA 2.9. kello 18, paikkana BELLA ROMA, Finlaysonilla, Siperiassa.

Nähdään vaikka vähän ennen siinä ulkopuolella porukalla ja jos joku tulee myöhemmin, niin tulkoon suoraan ravintolaan. Siellä tiedetään, et odottavien äitien tapaaminen kyseessä, joten osaavat ohjata oikeaan seurueeseen.

Olen varannut kaksi 8 hengen pöytää, jotka laitetaan yhteen, joten paikkoja on noin 16:lle. Ilmoittakaa sitten tälle palstalle, jos jäätte pois tai jos joku, joka ei ole vielä ilmoittautunut, haluaa tulla mukaan, niin voin tehdä vielä muutoksia. Ei ole katastrofi, kaikki halukkaat mukaan vain! Sanoivat, että helpottaa heitä, vaikka vielä samana päivänäkin ilmoitettaisiin muutoksista.

Ainiin, meillä on käytössä koko menu, vaikka ollaan niin suuri sakki. Samaa ei voi sanoa kaikista ravintoloista. (Esim. keväällä duunin virkistysillassa meidän oli valittava 5 ruokalajista ja tehtävä tilaus kaksi päivää aiemmin.)

Nähdään!

Jee hienoa!
Kiva päästä syömään ja tutustua muihin odottaviin.
Nähdään silloin! [:D]

Taitaa ehkä jäähä multa taas väliin tämä tapaaminen. [&o] Tuonne meijä lokakuisten elokuun juttuihin kirjotin uusimmat uutiset [:(]

Takaisin