TAMPERE joulukuun tapaaminen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Myy85
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Myy85

Jostain jotain jo tietävä
Laitan nyt vielä uudella omalla aiheella, jotta mahdollisesti mukaan pääsevät huomaavat! Foorumi on tökkinyt varmasti kaikilla voome aikoina, mä pääsin peräti tänään kirjottamaan..

Eli:
Joulukuun jännistä luin että monet menevät yli la:n: löytyisikö tre:laisista vielä kahville lähtijöitä? Varmaankin tuosta ens vko:sta... esim ke?

Ehdotuksia! Mä siis ehdotan keskiviikkoa 15.12.?

Tämä vois kovasti mielellään ainakin koittaa saapua tuolloin, kuinka oma oleminen antaa myöden mutta päivä ainkain kävisi.. :)

Olisi kiva nähdä, mutta mulla on ensi viikolla käynnistys joku päivä ellen ole synnyttänyt siihen mennessä, joten enpä taida päästä mukaan. :)

Hienoa, jos vielä löytyy kahvittelijioita edes muutama :) Käviskö sulle Pikkunipsutin klo 12? Pajunkissa tilanteen mukaan... ;)Ja muutkin mukaan, jos yhtenä kappaleena vielä on! Sama Keskustorin Coffee House?

Mä ilmoittaudun kanssa ehkänä mukaan. Mulla on keskiviikkona neuvola klo 11, mutta tulisin sitten sen jälkeen. Mut mä oon kyllä kovasti menossa huomenna synnyttämään kun on la, niin toivon hirveesti etten pääse:D

Mutta siis muuten liityn seuraan sitten klo 12 jälkeen :)

Mulla on huomenna keskiviikkona yliaikaiskontrolli aamulla. Saattaapi olla, että ottavat suoraan sisään, eilen pompsahtivat ennen alhaiset verenpaineet pilviin. Jos hyvin käy, synnytän ennen huomista. Enkä kyllä mitenkään pääse tapaamiseen, kun mies ei anna mun enää liikkua mihinkään omin päin. :D

Terkkuja kaikille ja mukavaa tapaamista! Nähdään toisella kertaa!

Huomenna siis ketkä vaan pääsee, niin itse ainakin juon jotain kuumaa Keskustorin Coffee Housessa siinä klo 12 alkaen. Toivottavasti joku pääsee seuraksi! Mutta eip voi mitään jos on kiireitä, ja monella on synnytykset ihan ovella! :)

kuten en tännekään osannut oikein vastatta niin yritetään uudestaan ( taisi myy 85 lähettää sulle kätevästi palstalle tarkoitetun viestin;)...) eli mie heräsin palstalla olleeseen kahvi trehvailuun liika myöhään kun mulla ollut luova tauko että olen käyny lukemassa viestei, johtuen myöskin siitä katkoksesta...mutta olisin mielelläni osallistunut mutta myöhäs kun on niin ei voi minkään. Next time, jos innostutte vielä kahvitteleen täl viikol/ens vkol niin osallistuisin mielelläni:)

Nyt vasta pääsen tänne kirjoittamaan, jostain syystä puhelimella ei voi ollenkaan vastata viesteihin vaikka lukemaan pääseekin. Mä en siis päässyt tulemaan, päivä meni imettäessä ja uuteen tulokkaaseen tutustuessa. Toivottavasti sinne joku muukin eksyi niin ei tarvinnut yssisseen kahvitella:) Mielelläni tulen sitten ens vuoden puolella nyytin kanssa mukaan uusiin kemuihin..

Eipä mittään mair :) Nautin teestä ja tuoreista lehdistä.. omaa aikaa ei oo koskaan liikaa.
Ginger81,
mulla tosiaan la 27.12., että voisin kyllä kahvitella tod näk ens vkolla, vaikka heti ma/ti? Kuinkas sopis sulle? Entä muita?

Hei, ehdottaisin tiistai päivää- 21.12. Silloin mulla  on neuvola klo.11 joten joskus sen jälkeen. Käviskö esim. klo.13? vaix se keskustorin coffee house? mites muut? muita innokkaita rehvailijoita?

Mulle passaa ti 21.12. yhden aikaan :) Ja Keskustorin coffee house on semmonen hyvä peruspaikka. Niin, muita mukaan vaan jos aika on hyvä ja voimia riittää!!

Jep, eli Keskustorin Coffee Housessa nähdään reilun parin tunnin päästä :) Ja jos joku vielä innostuu mukaan, niin tervetuloa!!

Takaisin