Tampere ja lähialueet

Pajunkissa

Näppärä viestien naputtelija
Hei!

Nyt on hyvän olon päivä taas piiiitkästä aikaa ja olen heti aktiivisella päällä. Olisiko täällä muita Tamperelaisia (ja Tampereen lähialueilla asuvia), joita kiinnostaisi tavata porukalla? Voitaisi käydä jossain kahvilla tai puistopiknikillä juttelemassa ja tutustumassa. Itse nimittäin haluaisin tutustua muihin odottajiin, joita voisi sitten myöhemmin äitiysloma-aikanakin tavata.

Jos kiinnostuneita löytyy, niin laittakaa tähän ketjuun myös ehdotuksia, mitä tehtäisi ja milloin. Itselleni käy lähes poikkeuksetta koko heinäkuu.
 
hej[:)]tääl löytyy yks tamperelainen tuleva äityli. kyllä voisi kenties tapaaminen kiinnostaa[:)]
 
Kiva!
Odotellaan vielä jonkin aikaa muita ilmoittautuvia, niin aletaan sitten suunnitella ajankohtaa ja paikkaa.
 
Täällä olisi yksi odottava tampereelta. La marraskuussa. Tulen mielelläni mukaan jos tapaamisia suunnitellaan!
 
Noniin. Kivaa, meitä on jo viisi! Onko mitään toiveita aikataulusta tai tekemisestä? Itse olen lomalla, joten kaikki ajat sopivat.

Ehdottaisin jotakin iltapäivää joko Tampereen keskustan puistossa piknikillä.

Esimerkiksi Näsinpuistoon olisi helppo tehdä treffit siihen suihkulähdepatsaan luo, mikä on Hämeenpuiston alkupäässä.

Toinen paikka olisi Koskipuisto. Sinne olisi kaikkien tosi helppo tulla.

Kolmas ehdotus on munkkikahvit Pyynikin näkötornilla.

Tällä viikolla olisi tietenkin tiedossa mahtavaa säätä, mutta tuleeko se liian äkkiä? Ehtivätkö kaikki lukea viestin? Olisiko varmempaa sopia tapaaminen vaikka ensiviikolle? Auttakaa nyt. [:)] Ja ne, joilla on muita menoja, kuten töitä tms. niin laittakaa te ehdotuksia.
 
Heissulivie;) ens vko passaa mul paremmin, ma alkaa LOMA;) alkuviikko parempi, loppuviikolla itä suomi is calling ....eli ma/ti akseli?
 
asiaa tarkemmin mietiskellen...olisin pynsän näkötornin kannal;), ei yhtään oma lehmä ojas kun pääsis munkille ja kahville/teelle[:)]
 
Ne munkit on kyllä jotain käsittämätöntä! Namskis namskis [:D] Tällä viikolla meen töihin vasta perjantaina ni sikäli olis tämäkin viikko mulle passannut. Tuo kilpirauhanen ei kuitenkaan ihan hirveästi rajoita menoa, mutta ensi viikollakin toki käy. Paitsi, että työt rajoittaa sitten taas mun elämää aika paljon [;)] Just ma ja ti oon iltavuorossa, että yhden jälkeen olisi jo taas oltava työmaalla. Eli tuskin kerkeisin niinä päivinä sitten. Keskiviikko ja torstai on taas aamuvuoro niin voi olla muutakin elämää. Sitä seuraavalla viikolla (eli 12.7 alkaen) olis ma ja pe vapaat ni sillon ainakin kävis anytime. Mutta mehän voidaan järkätä eniveis useampi miitinki tässä kesänkin aikana niin sopikaa vaan teille muille nyt sopiva aika ku mulla on aina noi surkeet työvuorot kiusaamassa.
 
No jos minäkin sitten äänestän Pyynikkiä, niin on sitten ainakin paikka päätetty. Kun vielä Hoo ja Pikkunipsutin kertovat aikataulunsa, niin voidaan alkaa säätää.

Mites on Ginger, onko sun työsi sellaista, että et pääsisi töiden jälkeen iltapäivästä munkille? Jos sitten saataisi Pääskynenkin mukaan, kun itse karkaat seuraavalla viikolla muualle? Kyselen sillä varauksella, että myös Hoo ja Pikkunipsutinkin pääsisivät tällä viikolla, vaikka keskiviikkona tai torstaina.

Saattaahan tietenkin olla, kuten Pääskynen uumoilikin, että ei saada viiden ihmisen aikatauluja sovitettua, että pitää tavata kahdessa erässä. Siinä tapauksessa ehdotan tämän viikon ke- tai to-iltapäivää ensimmäiseksi ajankohdaksi (esim. klo 16,17 tai 18). Voidaan sitten loppukuusta tavata uudelleen.
 
Näkötorni sopii oikein hyvin!
Ja tällä viikolla olen vapaalla joten torstai sopisi mulle hyvin!
 
Mulle sopisi myös tuo torstai, mutta mielummin vaikka viiden aikaan (esim puoli 5) kun töissä olen ainakin neljään saakka :)
 
Jeejee! Sovitaan sitten torstaina 1.7. klo 17 Pyynikin näkötorni. Nähdään siinä ulkopuolella. Toivottavasti myös Ginger pääsee silloin. Jos ei nyt pääse, niin saa seuraavalla kerralla päättää ajan ja paikan. [;)]

Kai me tunnistetaan toisemme? Mulla ei ainakaan juuri vielä masua näy, mutta mikäli ei sada, tulen skootterilla ja silloin mulla on punamusta nahkatakki, joten mut ainakin tunnistaa. (+Pitkä tumma tukka ja otsis.)
 
Laitetaan neilikat rintapieleen [:D] Mä oon aika mitäänsanomattoman näkönen, mutta mahassa löytyy. Voin vielä huomenna pohtia jotku vaatteet itelleni valmiiks ja antaa niistä tuntomerkit [:)]
 
Mä voin töräyttää vaaleansinisen skootterini siihen ihan ylös ja venailla siinä vieressä, niin kaikki tunnistaa sitten tulla siihen, niin ei tarvita neilikoita.[:D]
 
heissulivei;) voi että osallistuisin mielelläni to;na mut taitaa tehdä aikas tiukkaa eli mun osalt jää seuraavaan kertaan;/ luulen et pääsen töist vast siin klo.17.00 eli not my day. mut hei te voitte sopia puolestani hyvin seuraavan tapaamisen, heinäkuun mie lomal ja näil näkymil viikoil 29&30 tampesterissa eli sillo ,mulle käy arkena mihkä aikaan vaan;) ja tietty ens viikon alun olen...mut jees pitäkee te hauskaa ja toisen kerran mie toivon et tapaan teirät kaikki;) mulla vesi herahtaa jo munkeista kielelle...
 
Takaisin
Top