Tammikuun turinat

Kirsikkajäde

Vauhtiin päässyt keskustelija
Huhtikuiset 2021
Joulu meni ja vuosi vaihtui. Vihdoinkin.
Toivottavasti kaikilla on mennyt vuodenvaihde hyvin ja voi hyvillä mielin aloittaa vauvavuoden. ❤️
 
Vuodenvaihde olisi voinut olla parempi, mutta ehkäpä tämä päivä on jo parempi ja aloittaa mahtavan vuoden 2021! :happy:
 
Tervetuloa Laru! Suurin keskustelu siirtynyt tuonne salaiselle puolelle, mut nopeetakos sen vaatimukset saa täyteen niin pääset sinnekin mukaan höpöttelemään :)

Fiilistelen liiketuntemuksia masussa. Pikkuista hipsuttelua siellä on, hipsuttele vaan lisää pikkuinen :Heartred
 
Onpa mahtavaa että on enemmän lunta! On niin valoisaa ja raikasta ulkona ja koirakin suostuu lenkille pidemmälle kuin korttelin ympäri. Ajattelin pistää sen vaunujen alaritsalle kyytiin, jos vauvan kans rupee vastaan hannaamaan et ei kyl pitkiä lenkkejä. :hilarious:
 
Täällä kolme suurta ja aktiivista koiraa jakaa odotusajan :D Välillä toivoo, että olisivat sitä mieltä ettei huvita lenkkeillä mutta ei, aina into piukeena ollaan lähdössä säällä kuin säällä:hilarious: Onneksi vielä hyvin pystyy itsekin ulkoiluttamaan ja ompahan ''pakko'' liikkua ja pitää omaakin kuntoa yllä:dance011
 
Meillä vaan 1 energinen adhd koira joka on iso ja ulkona hihnassa kova kiskomaan. Saapi nähä kuinka sen kanssa onnistuu vaunu lenkit :angelic:
 
Meillä vaan 1 energinen adhd koira joka on iso ja ulkona hihnassa kova kiskomaan. Saapi nähä kuinka sen kanssa onnistuu vaunu lenkit :angelic:

Ylämäessä vaan valjaissa vaunua vetämään :hilarious: laiskassa koirassa on puolensa kun itseä laiskottaa, mut olis se kiva edes kerran päivässä kunnon lenkki käydä :shifty: heitän monesti koiran kotiin ja ite jatkan :laughing002
 
Tiedän tunteen. Edellinen koira kans oli laiskan puoleinen vanhemmiten ja piti erikseen käyttää se ulkona ja lähteä lenkille :angelic:
 
Tuo koirien kiskonta vähän hirvittää, kun tietää että nykäisyjä voi tulla koviakin ja yleensä ne tapahtuu niin yllättäen että itse ei ehdi mitenkään "valmistautumaan", esim jos jänis tai lintu lähellä tietä. Ei ehkä vielä niin suurta haittaa mutta varsinkin myöhemmin raskauden edetessä saa olla itse vähän varuillaan jotta ehtii tarvittaessa irrottamaan otteen hihnoista ennemmin kun kaatuu/hinautuu perässä/repeää kahtia:hilarious:
 
Tuo koirien kiskonta vähän hirvittää, kun tietää että nykäisyjä voi tulla koviakin ja yleensä ne tapahtuu niin yllättäen että itse ei ehdi mitenkään "valmistautumaan", esim jos jänis tai lintu lähellä tietä. Ei ehkä vielä niin suurta haittaa mutta varsinkin myöhemmin raskauden edetessä saa olla itse vähän varuillaan jotta ehtii tarvittaessa irrottamaan otteen hihnoista ennemmin kun kaatuu/hinautuu perässä/repeää kahtia:hilarious:

Joo liukkailla etenkin hyvä olla pitävät kengät :coldfeet: luuletko voisko semmonen kuonopanta auttaa sit kun alkaa tuntua ettei kiskoa sais?
 
Tuo koirien kiskonta vähän hirvittää, kun tietää että nykäisyjä voi tulla koviakin ja yleensä ne tapahtuu niin yllättäen että itse ei ehdi mitenkään "valmistautumaan", esim jos jänis tai lintu lähellä tietä. Ei ehkä vielä niin suurta haittaa mutta varsinkin myöhemmin raskauden edetessä saa olla itse vähän varuillaan jotta ehtii tarvittaessa irrottamaan otteen hihnoista ennemmin kun kaatuu/hinautuu perässä/repeää kahtia:hilarious:


Niimpä. Täytyy olla tosi varuillaan jotenkin nyt raskauden aikana varsinkin. Mä oon pyrkinyt nyt pitämään nastakengät jalassa jos koiran kanssa liikun ulkona ja kangashihnan(ei flexiä). Isäntä on onneksi suurimmaksi osaksi hoitanut koiruuden lenkitykset:angelic:

Elevine: ei oo meillä kuonopanta juurikaan auttanut vetäisyihin sillä kiskasee jos näkee jotain kivaa eli toisen koiran tai saaliin :facepalm:
 
Meilläkin on hauva, vasta 7 kk. Vähän jännittää kyllä miten sen ja vauvan yhteiselo tulee sujumaan, saattaa olla teini-ikä pahimmillaan vauvan tullessa kotiin.. Tämä on kyllä lempeä ja aika rauhallinenkin, mutta haluaa olla kokoajan mukana kaikessa, paimenkoira (sheltti) kun on kyseessä. Vinkkejä koira-vauvakotiin otetaan siis mielellään vastaan!
 
Mulla on 3v koira, hyvin rauhallinen ja pieni ja lapset tuttuja hälle, mut vauvoja ei oo kohdannut. On musta hivenen mustasukkainen, mut lähinnä tunkee käden ulottuville/koittaa syliin jne. Luulen että kaikki menee hyvin, hää mua vahtii enemmän nyt raskauden aikana niin toivon että vauvaakin haluaa suojella. :)
 
Takaisin
Top