Tammikuun turinat

Ok. Kiitos.
Saattaa olla että joudun tilaamaan netistä kun tämä liikkuminen on niin rajoitettua tällä hetkellä. Saahan niitä sit palautettua.
 
Olipas taas eilinen päivä. Vauva ei ollu liikkunu pariin päivään kunnolla, aamulla neuvolan lääkäri ei saanu vauvaa liikkuun (sydänäänet kyllä kuului). Sitten päivä meni töissä, ei vieläkään liikkunu. Tein neuvolan ohjeiden mukaan liikelaskentaa pari tuntia illalla ja ei liikkeitä. Söin makeeta ja join mehua ja vaikka mitä. Soitin äippäpolille niiku neuvolasta sanottiin ja sieltä sain naurahduksen kun oon viikolla 29 ja ne ohjeistaa liikelaskelmaa tekeen vasta viikolla 30. Pitkin hampain kätilö tokas "tuu ny sit käymää täällä", kysyin et tarviiko vai odotanko huomiseen niin sain vastaukses tympeän "mää sanoin et voit tulla ni tuu ny". Eipä tullu kauheen tervetullu fiilis mennä sinne ja kun lopulta menin ei kätilökään vauvaa saanu liikkuun.eiku lääkärille ultraan ja sielä näky etttä kaikki hyvin! Huh onneks, vähä pieni vaan meidän vauva.
Nyt sit koko yön on ollu mahassa semmoset reivit, et kiitti vaan :D mut eipä toivottavasti tarvi mennä tonne käymää paitsi sit vasta ku vauva syntyy.. aika kökkö maku jäi suuhun palvelun asenteesta.
 
Tommonen asiaton palvelu saa pahasti paskan maun suuhun! Tosi harmittavaa, että jouduit kokemaan tuollaista.

Ehdottomasti menet uudestaan mikäli tilanne sitä vaatii tai tulee muuten vain tunne ettei kaikki ole kohdallaan.

Oon lukenut monta tarinaa siitä, kuinka ei ole otettu tosissaan, vaikka lopulta on ollut tosi kyseessä. Istukan irtoamista, fetomaternaalivuotoa, napanuoran kiristymistä, istukan rappeutumista, tukkeita mitä vaan. Onhan näitä... harvinaisia asioita, mutta aina osuu jonkun kohdalle.
 
Muokattu viimeksi:
Täysin samaa mieltä.
Mulla oli esikoisen kanssa ihan samanlaista palvelua ja loppujen lopuks jouduttiin lähes samantien sairaalaan tulon jälkeen hätäsektioon. Onneksi poika selvis, ja viikotkin oli silloin kylläkin 34+2 mutta pointti oli että vaikka olis kuinka ärsyttävää porukkaa ja sais anella pääsevänsä tutkimuksiin niin kannattaa pitää se pää kylmänä. Oma vauva kun on kyseessä niin vaikka väkisin tunkee sinne sairaalaan. Itse sen tietää jos kaikki ei ole kunnossa, ei ne siellä puhelimen toisessa päässä. Ja jos meneekin tutkimuksiin ja huomataan että kaikki kunnossa, niinkun onneksi Sohvi18 teidän tapauksessa, niin sehän on tosi hyvä juttu. Mut sitten kyllä harmittaa jos ei olekkaan kehdannut lähteä näytille ja vauvalla onkin joku hätä.
Kannattaa silti seurailla niitä liikkeitä, oli viikkoja 30 tai ei.
 
Takaisin
Top