vauva3: Tuo olikin mielenkiintoista tietää, mietin nimittäin tuolla jo aiemmin mitä tuo korjattu ikä tarkoittaa.

Selvisipä nyt sekin. :)
Hyvinhän Kai on ruvennut nyt kuitenkin kasvamaan vaikka alku hakala olikin. Toivottavasti kasvu ja kehitys jatkuvat hyvinä ja ne oksennuskohtaukset ja apneat jäisivät kokonaan pois. :)
Meillä on paria kylmintä (n. -20C) päivää lukuunottamatta jatkettu ulkoilua. Kylminä päivinä on vain ulkoilu tähdätty päivän lämpimimpään hetkeen ja aurinkoiselle reitille ja lyhyempänä kuin yleensä. Kylminä päivinä poju on saanut nukkua päiväunet viileässä eteisessä jotta on malttanut nukkua kuitenkin kunnon unet.
Rytmikin on jo aikahyvin kohdillaan. Illalla mennään 22-23.30 tienoilla nukkumaan. Saattaa jopa nukahtaa omineen pinnasänkyyn jos ei vielä ole unessa kun sinne kannetaan.

Eka pätkä on yleensä 4-5h unta ja sitten loppuyö 3-2h pätkissä. Ylös noustaan 9 tienoilla aamulla. Tänäänkin herra tosin jokelteli ja jumppaili vieressä kahdeksasta asti, mutta kun ei ruvennut kitisemään tai valittamaan, niin annoin jumppailla ja köllöttelin itse 9 asti.

Päivällä nukutaan n.3h päikkärit aloittaen 12-14 välillä riippuen hieman siitä ollaanko lähdössä vaunuilemaan/autoilemaan/ollaan vain kotona. Illalla ei sitten yleensä enää otakkaan kuin muutamat max15min unet jos niitäkään. Aika vähillä päiväunilla siis mennään, mutta kun kerta jaksaa vielä illallakin hymyillä niin ilmeisesti unta tulee kuitenkin riittävästi.
Joku kysyi jälkivuodoista ja palautumisesta. Mulla vuoto loppui 3vkon kohdalla. Ja vointi on ollut ihan hyvä kokoajan. Jälkitarkastus oli tammikuun alussa ja silloin kaikki oli ok. Sain myös minipillerit käyttöön. 3 päivää olin ehtinyt pillereitä syödä kun alkoi vuoto joka kesti reilun viikon. Liekö nuo kuukautiset vai suoraan pillereistä johtuvat. En siis ilmiselvästi kuulu ainakaan siihen kastiin jolle ei tule mitään vuotoja minipillereitä syödessä.

Toivottavasti ei kuitenkaan "jatkuvaa" tiputtelua/vuotoa rupea olemaan. Sitten täytyy kyllä miettiä muita ehkäisykeinoja. Meilläkin on kyllä haaveissa suurentaa vielä jatkossa perhettä, mutta jos nyt pienen tauon tässä välissä kuitenkin pitäisi.
Miten teillä on seksielämä ruvennut sujumaan? Minulla on seksihalut kateissa. Pariin otteseen on seksiä harrastettu ja se ei ole sattunut ja on tuntunut ihan hyvältä, mutta minun ei vaan enää nykyään tee oikeastaan ikinä mieli. En tunne olevani yhtään puutteessa.

Miehen kyllä tekisi mieli ja pojan nukkuessa ehtisikin ihan hyvin, mutta minua ei vain kauheasti innosta. Miten teillä muilla on halut palanneet (jos ne ovat katkolla olleetkaan..) ja oletteko löytäneet helposti aikaa peittojen heiluttelulle?