Tammikuun Tarinat :)

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nasunina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Wheelchair Mama, kestääkö sulla kädet minkä verran kelaamista? jos kestää niin lenkkiä vaan tai yks semmonen kevyt mutta tehokas on vesi. Onko sun mahdoillista käydä uimahallissa ns. vesijumppaamassa? En tarkota mitään ryhmä liikuntaa vaan omatoimisesti ja suunnittelis esim oman fyssarin kanssa ohjelman jos sulla on sellanen, jos ei oo niin pyydä neuvolan kautta aika neuvolan fyssalle ja sen kanssa suunnittelee ohjelman.

Sokerirasitukseen joutuu kaikki yli 25 vuotiaat nykyään. Mä jouduin kolmosen kohdalla menemään ja enkä tykännyt. Ja sitten kakkosen kohdalla jouduin sen takia menemään, kun pissassa oli sokeria kahdesti ja tästä opin, että appelsiinimehua ei saa ottaa ennen neuvolaa. :D

Mä olin esikoista odottaessa yli 25 ja jouduin sokerirasitukseen mut arvot oli ok. Kakkosen aikaa ei tarvinnut käydä ollenkaan vaikka väliä oli 4 vuotta

Miekin jouduin iän takia, ja kun lähtöpaino oli hieman ylipainon puolella. Saa nähdä joutuuko nyt..

Mänen joutunut esikoisesta (2011) sokerirasotukseen, mutta nyt kai Vantaalla joutuu kaikki yli 30-vuotiaat riippumatta painon kehityksestä. Ekassa raskaudessa mulla pysyi paino tosi hyvin kurissa, mutta nyt pelkään, että ei pysy. Paljon rankempaa raskaus, kun on jo yksi lapsi ja vähemmän aikaa kskittyä lepäämiseen jne. Onneksi lapsen kanssa tulee syötyä sentään fiksusti.

Onko tääl kerätty johonkin ketjuun esittelyitä? Vähän et millanen tyyppi nimimerkin takana on ja mistäpäin jne, vai pitäskö tehä sille omansa?

Oisko se parempi tehdä sit vasta salaisella puolelle? Itsestä tuntuis ainakin luontevalta kirjoittaa sinne vasta tarkemmin. Mutta ihan siis miten porukka haluaa :)

Huomaa et oon vähän latvasta laho, en ees muistanu et tääl on nykysin ne salasetkin

Saahan se ryhmä olla täälläkin, itse tosin säästän tarkemmat esittelyt salaselle puolelle :)

joutaahan tuo hyvin täälläkin olemaan, laittaa salaseen sit toisen, johon voi kirjotella tarkemmin

Odecca: mä käyn kaksi kertaa viikossa fysioterapiassa. Toinen niistä on vedessä. Ja kelailen ulkona aina kun keli sallii :)
Et kyl jonkin verta liikettä tulee. Onneksi.
Mä vastasin kanssa tuohon esittelyyn. En huomannu et tässä ketjussa oli siitä puhetta.

Mäkin taidan tarkemmat esittelyt jättää sinne salaiselle puolelle. :rolleyes:

Wheelchair Mama mun ymmärtääkseni se salainen ryhmä tulee ku tää yleinen ketju on ollu jonkun aikaa? Ja sinnekin taitaa päästä ne, jotka on ollu tarpeeksi aktiivisia tällä puolella kirjoittelujen suhteen. Katsopa tosta syyskuisten etusivulla, siinä taisi olla ohjeet? :)

Missä se salainen ryhmä sitten näkyy? Tuleeko se näiden ketjujen alle vai?

Nyt tohon syyskuisten ketjuun on tullut ylläpitäjältä tietoa salaisesta ryhmästä, kannattaa lukea se. :)

Nyt oli tullut meillekin salainen ryhmä! Eikun liittymään.. Se ryhmä näkyy ylimpänä tässä meidän ketjujen listassa :)

Takaisin