della_79
Asioista perillä oleva
mulla jos näiden olojen perusteella lähtisi miettimään, nii oireet on kovin samat ku tyttöä odottaessa, muuten ei kyllä ole mitään mielessä tai tunnetta et kumpi tulisi. tyttöä odottaessa me keksittiin nimet jo etukäteen tytölle, pojalle ei osattu. mies toivoisi toista tyttöä, hänellä kun on kaksi poikaa ennestään ja se on kuulemma niin nähty :D tyttö onkin varsinainen isin pikkuprinsessa. ehkä mäkin toivoisin tyttöä, mutta poikakin sopisi hyvin, pääasia että tulee vauva. joka tapauksessa mun lapset on nyt sit tän kakkosen jälkeen tässä, kolme mä alunperin halusin ja toi miehen nuorempi poika tuntuu niin omalta ettei enää tarvitse enempää lapsia, eikä mun mies kuulemma enempään suostuisikaan :D
mä kysyin tytön rakenneultrassa, kumpi ois tulossa, mut tyttö piti kaikki raajat haarovälin edessä, joten jäi epävarmaksi "asennon perusteella tyttö"-arvaukseksi. painelin sit vielä 4d-ultraan, missä näkyi jo selkeä tyttö. loppupelissä sain psyykattua itseni siihen, että poika tulee, kun mies ei ollut siihen mennessä muita tehnyt ja sit synnytyksessä selvisi, että tyttö se on sittenkin :)
mä kysyin tytön rakenneultrassa, kumpi ois tulossa, mut tyttö piti kaikki raajat haarovälin edessä, joten jäi epävarmaksi "asennon perusteella tyttö"-arvaukseksi. painelin sit vielä 4d-ultraan, missä näkyi jo selkeä tyttö. loppupelissä sain psyykattua itseni siihen, että poika tulee, kun mies ei ollut siihen mennessä muita tehnyt ja sit synnytyksessä selvisi, että tyttö se on sittenkin :)