Tammikuun kisa

Tänäänkin ilahduttaa eilisilta, istuskeltiin miehen kanssa saunassa ja juteltiin pitkään niitä näitä ja suunnittelimme muuttoa, uuden kodin juttuja jne. Olen iloinen siitä, että minulla on juuri hänet :Heartblue
 
Takana on vuosia yritystä saada lapsi, useita keskenmenoja, sairaalareissuja, leikkaus, lääkkeitä ja paljon surua ja pettymyksiä. Mutta nyt vihdoin oon onnistuneesti raskaana ja perjantaina tasan puolessa välissä :Heartred

Maanantaina on rakenneultra ja päästään moikkamaan taas vauvaa. Toivon koko sydämestäni, että kaikki on hyvin :Heartred:Heartred:Heartred
 
Ihanaa! Sain luettua 500-sivuisen kirjan loppuun asti. Ennen siinä olisi kestänyt vain päivä tai kaksi, mutta vauvan syntymän jälkeen alle kuukausi on jo erinomainen saavutus.
 
Vauva tuntuu päässeen takaisin järkevämpään vuorokausirytmiin! Meni useampi viikko niin että yöunille kävi vasta yhden jälkeen, usein valvottiin lähes kahteen... Mutta nyt on jo useampi ilta mennyt niin että hyvissä ajoin ennen puolta yötä on untenmailla. Nytkin kello ei ole edes kymmentä ja tässä tää jo nukkuu!
 
Ilahduin tänä aamuna siitä kun huomasin että vauva oli nukkunut ja täten antanut minunkin nukkua koko yön heräämättä :cat:
 
Heti aamusta ilahdutti pieni 2-viikkoinen esikoistyttäremme, joka huiskasi kaikilla raajoillaan kainalossa ja rupesi viestimään nälkää. :Heartred
 
Tänään ilahdutti päiväkotilapset töissä niinkuin jokaisena arkipäivänä kun saa heidän kanssa hassutella ja touhuta. Kiukkuun ja ikävään vastataan sylillä, lohdutuksella ja jutustelulla eikä ketään lasta jätetä huomioimatta vaikka lapsia on paljon. Olen onnellinen, että olen viime syksyn työuupumuksen kokemuksen jälkeen saanut taas takaisin tutun positiivisuuteni ja iloisuuteni ja nautin jokaisesta päivästä, jonka saan töissä ihanien lasten kanssa viettää :Heartred
 
Takaisin
Top