Tammikuu syntymäkuukautena

Esikoinen on helmikuinen ja tykkäsin kyllä talvivauvasta tosi paljon ja kun alkoi päivät pidentyä pikkuhiljaa. Toivon, että perussairauden takia tätä lasta ei haluttaisi ulos joulukuun puolella🥵😅. Mielummin tammikuinen kuin joulukuun lopun lapsi. Pääasia toki, että vauva saapuu turvallisesti maailmaan.
Mulla on sama tilanne. La oikeastaan 1.2. mutta perussairauden takia hyvin todennäköisesti syntyy tammikuussa. Toivoisin ettei ainakaan joulukuun lopulla 😄
 
Tammikuu on varmasti hyvä kuukausi syntyä. 😊 Mä itse olen syntynyt lokakuussa ja mies joulukuussa niin on kiva saada pieni alkuvuodesta. Tosin la on 6.1. niin eihän sitä tiedä, jos lapsi syntyykin jo joulukuun lopulla.
 
Esikoinen syntyi tammikuussa (laskettu aika oli kuunvaihteessa). olen innoissanu koska eläisin sitten tavallaan kuin uudestaan esikoisenkin vauva-ajat❤️
 
Jos tämän kanssa maaliin päästään niin kaikki lapset on syntyneet ihan eri vuodenaikaan 🙈 eli vaatetus- ja muut asiat saa pähkäillä aina uusiksi 😂 noh, toivotaan ettei ole kovin kylmä lopputalvi niin että pääsee vaunulenkille ja saa vauvan ulos nukkumaan. Meillä tuo toinen nukkui välillä yli 3h päikkäreitä vaunuissa ja se oli ihan mahtavaa 🤩 aika usein nukuin itsekin päikkärit sinä aikana 😁
 
Jos tämän kanssa maaliin päästään niin kaikki lapset on syntyneet ihan eri vuodenaikaan 🙈 eli vaatetus- ja muut asiat saa pähkäillä aina uusiksi 😂 noh, toivotaan ettei ole kovin kylmä lopputalvi niin että pääsee vaunulenkille ja saa vauvan ulos nukkumaan. Meillä tuo toinen nukkui välillä yli 3h päikkäreitä vaunuissa ja se oli ihan mahtavaa 🤩 aika usein nukuin itsekin päikkärit sinä aikana 😁
Meillä myös eri vuodenajat kaikilla lapsilla. Tällä varmistetaan myös se että kaikki kausivaatteet ja kengät mitä aiemmilta on säilöny on oikeen kokoisia väärässä sesongissa seuraavalla lapsella.
 
Mulla on kummatkin lapset syntynyt tammikuussa ja onneksi tämänkin laskettu aika silloin. Tykkään että ei ole sit luokallaan nuorimpia, eikä tarvitse pinnistellä isompien tahdissa. Muutenkin sitten kesällä on jo isompi vauva, joka kuitenkaan ei vielä liiku, niin helppo touhuilla kesäpuuhia 😊
 
Mulla on kummatkin lapset syntynyt tammikuussa ja onneksi tämänkin laskettu aika silloin. Tykkään että ei ole sit luokallaan nuorimpia, eikä tarvitse pinnistellä isompien tahdissa. Muutenkin sitten kesällä on jo isompi vauva, joka kuitenkaan ei vielä liiku, niin helppo touhuilla kesäpuuhia 😊
Kieltämättä toivon myös vauvan viihtyvän mahassa tammikuun puolelle asti, ettei oli ikäluokkansa pienimpiä. Ollaan muutenkin miehen kanssa lyhyitä, joten lapsestakaan ei varmasti mikään +2-käyrällä kasvaja tule 😅
 
Olen itse tammikuinen joten en mitään muuta toivo kuin että tämäkin pysyy tammikuulle mahassa ❤️ itse rakastan talvea, lunta, pakkasta, pimeyttä, tähtiä,revontulia. Tietenkin toivon että lapsukainen tulee myös rakastamaan samalla tavalla ❤️ mies on loppukesän lapsi joten 🤭 saa nähdä mikä on lapsen tykästyminen sitten aikanaan.
Ja kuten aika moni on tuolla edellä sanonut, mieluisempaa se ois et ois alkuvuodesta syntynyt kuin loppuvuodesta kun ajattelee kouluikään ja muutenkin ☺️
 
Takaisin
Top