Tammikuu syntymäkuukautena

Itse pidän tammikuuta ihan hyvänä kuukautena saada lapsi. New year new baby:joyful:
Joulukuu oli ainoa milloin vähiten haluaisin synnyttää. Lähinnä siksi, että oma veljeni on syntynyt melkein jouluaattona ja kyllä se lapsena häntä harmitti, kun usein sai lahjoja mitkä oli sekä joululahja että synttärilahja. Pikkujuttujahan nuo loppujen lopuksi on, mutta ainakin ehkä lapsen kannalta kivempi jos on alkuvuodesta syntynyt. Kiva myös etten ole ihan viimeisimmillään raskaana kuumina kesähelteinä:p
 
Tammikuu on ihan hyvä kuu syntyä mutta kesä on kyllä viheliäisin ajankohta kärsiä pahoinvoinnista!!!
 
Minustakin talvi on ihanaa aikaa sille alun pesimiselle. Ja kun on pimeää voi paremmin yrittää itsekin nukkua aina silloin kun saa.

Ja sitten ekana kesänä vauva on tosi kivassa vaiheessa kun ei ole ihan pikkiriikkinen ja sen kanssa on kiva olla ulkona.

Sain naapurilta pari jättiläismäistä toppatakkiakin joku aika sitten (mikälie etiäinen kun säästin ne) niin saan varmaan mahan mahtumaan niihin sitten ennen synnytystä :joyful:

Synnärille joutuu ajamaan 80km aika huonoa ja vaarallistakin tietä, että sinne täytynee pyrkiä talvimyrskyssä sitten lähtemään ajoissa...:grin
 
Olen itse syntynyt loppuvuodesta ja omasta mielestäni oli koulussa aina iso ero niihin oppilaisiin, jotka olivat alkuvuodesta syntyneitä eli melkein vuoden vanhempia. Itsellä meni ekaluokalla ainakin vähän leikkimiseksi se touhu.
Siinä mielessä olen iloinen, että nyt on tammikuun lapsonen tulossa. :happy:

Kuten suubi tuolla ylempänä kirjoitti, niin on aika inhottavaa voida pahoin näin lämpiminä kesäpäivinä. :grumpy:
 
Kivalta tuntuu ajatus tammivauvasta! Lapsi ei joudu odottelemaan omia synttäreitään, verrattuna loppuvuodesta syntyneisiin. Ainoa mikä vähän harmittaa, on se että jos sattuu oikein kunnon talvi, niin vaunuilu ja muu ulkoilu haastavampaa kuin vaikka kesällä. Mutta kuten Lisel sanoi, vauva on sitten ekana kesänään kivassa iässä :happy:
 
Mäkin komppaan tota että kesähelteet oli aika inhaa aikaa voida niin pahoin, mutta musta tammikuu on kiva kuukausi syntyä. Vähän toki oon pohtinut että jippii pääsee vaunuja työntämään jossain lumisohjossa mutta ei Helsingin keskustassa juurikaan moista edes ole
 
Takaisin
Top