Tammikuisten plussatestien kuvia

9F2A964C-F471-42CB-8E1D-D21500B4DF23.jpeg

Uskaltaisikohan tänne liittyä jo.. tänään myös digi plussaa. Laskettu aika menee tammikuun 18 paikkeille? Epäsäännöllinen kierto vaikeuttaa appien laskemista. :happy: Testaan noi loput testit kaapista. Aika luottavainen olo. Nyt dpo 10/3+6 flo:n mukaan.
 
View attachment 102777

Uskaltaisikohan tänne liittyä jo.. tänään myös digi plussaa. Laskettu aika menee tammikuun 18 paikkeille? Epäsäännöllinen kierto vaikeuttaa appien laskemista. :happy: Testaan noi loput testit kaapista. Aika luottavainen olo. Nyt dpo 10/3+6 flo:n mukaan.

Mukaan vaan! :welcome
Hienosti on viiva lähteny vahvistumaan ja digi tuo mukavasti varmuutta. :happy:
 
View attachment 102777

Uskaltaisikohan tänne liittyä jo.. tänään myös digi plussaa. Laskettu aika menee tammikuun 18 paikkeille? Epäsäännöllinen kierto vaikeuttaa appien laskemista. :happy: Testaan noi loput testit kaapista. Aika luottavainen olo. Nyt dpo 10/3+6 flo:n mukaan.

Tervetuloa joukkoon Vivu ja hurjasti onnea plussasta!
 
Tässä mun rivi :happy:
 

Liitteet

  • 20210512_091511.jpg
    20210512_091511.jpg
    493.5 KB · Katsottu: 53
  • Tykkään
Reaktiot: elo
Ylimpänä tän aamun testi. Yksi testi olis vielä kaapissa ja sit saa varmaankin riittää. Tai ehkä haen vielä yhden paketin ja teen ekan 5+0 ja tokan 6+0. Niin sais ne leffa viivat. :grin
 

Liitteet

  • 20210513_074001.jpg
    20210513_074001.jpg
    506.5 KB · Katsottu: 33
Ylimpänä tän aamun testi. Yksi testi olis vielä kaapissa ja sit saa varmaankin riittää. Tai ehkä haen vielä yhden paketin ja teen ekan 5+0 ja tokan 6+0. Niin sais ne leffa viivat. :grin
Hyvältä näyttää! :gen014
 
FBEFC652-1EE5-44BB-B80D-DDDF5F615538.jpeg
Meilläkin vahvistuu hienosti, yksi aamu jäi välistä. Tänään olis dpo 14 nopsasti laskettuna. Haluaisin tehdä viikkonäytöllisen kanssa mut pitää ensin muuttaa. Milloinkohan uskaltais että tulis 3+? Mitkä viikot siihen piti olla
 
Dpo 8 tai 9 ja alle parin tunnin pidätyksellä tällainen tulos. Eipä tarvi arpoa tulosta.
 

Liitteet

  • IMG_20210515_170951__01.jpg
    IMG_20210515_170951__01.jpg
    388.6 KB · Katsottu: 6
Onnea plussista! ❤

Tiistaina pitäisi kuukautiset alkaa ja tänään sain päivävirtsasta tällaisen hailakan plussan herkällä testillä, rinnat tuntuvat kiinteiltä ja välillä tulee kuvotuksen tunteita mitä ei aiemmissa raskauksissa ole ollut. Nyt jännitetään.. Ensimmäinen yrityskerta joten olo on erittäin hämmentynyt! Ehkäisyn jätimme pois vasta 2 viikkoa sitten..
 

Liitteet

  • 20210516_145315~2.jpg
    20210516_145315~2.jpg
    457.4 KB · Katsottu: 27
Onnea plussista! ❤

Tiistaina pitäisi kuukautiset alkaa ja tänään sain päivävirtsasta tällaisen hailakan plussan herkällä testillä, rinnat tuntuvat kiinteiltä ja välillä tulee kuvotuksen tunteita mitä ei aiemmissa raskauksissa ole ollut. Nyt jännitetään.. Ensimmäinen yrityskerta joten olo on erittäin hämmentynyt! Ehkäisyn jätimme pois vasta 2 viikkoa sitten..
Tuossa näkyy selvemmin kuin mulla samassa testissä pari päivää sitten. Toki kuukautisten pitäis alkaa myöhemmin viimeistään torstaina. En samaa testiä ole enää ostanut mutta muut testit näytti selkeää plussaa ja digikin kertoi että raskaana ollaan.
 
Onnea plussista! ❤

Tiistaina pitäisi kuukautiset alkaa ja tänään sain päivävirtsasta tällaisen hailakan plussan herkällä testillä, rinnat tuntuvat kiinteiltä ja välillä tulee kuvotuksen tunteita mitä ei aiemmissa raskauksissa ole ollut. Nyt jännitetään.. Ensimmäinen yrityskerta joten olo on erittäin hämmentynyt! Ehkäisyn jätimme pois vasta 2 viikkoa sitten..

Onnittelut plussasta! :love017
 
Vähän menee ohi ketjun aiheen, mutta liittyy kuitenkin testeihin. Eli tietääkö joku mitä tollasen digitestin viikot oikeesti tarkoittaa? Siis että jos näyttää raskaana 2-3 niin tarkoittaako se rv2-3? Jäin vaan miettimään kun mulla pitäis kuukautisista laskettuna olla tänään 5+1, mutta digitesti näytti raskaana 2-3. Olisko sen pitänyt näyttää jo 3+? :wideyed:
 
Vähän menee ohi ketjun aiheen, mutta liittyy kuitenkin testeihin. Eli tietääkö joku mitä tollasen digitestin viikot oikeesti tarkoittaa? Siis että jos näyttää raskaana 2-3 niin tarkoittaako se rv2-3? Jäin vaan miettimään kun mulla pitäis kuukautisista laskettuna olla tänään 5+1, mutta digitesti näytti raskaana 2-3. Olisko sen pitänyt näyttää jo 3+? :wideyed:

Digi laskee aikaa hedelmöittymisestä, ei kierron ensimmäisestä päivästä :) viikkoihisi nähden digin tulos on oikein hyvin linjassa :)
 
Vähän menee ohi ketjun aiheen, mutta liittyy kuitenkin testeihin. Eli tietääkö joku mitä tollasen digitestin viikot oikeesti tarkoittaa? Siis että jos näyttää raskaana 2-3 niin tarkoittaako se rv2-3? Jäin vaan miettimään kun mulla pitäis kuukautisista laskettuna olla tänään 5+1, mutta digitesti näytti raskaana 2-3. Olisko sen pitänyt näyttää jo 3+? :wideyed:

Se kertoo viikot hedelmöityksestä eikä tosiaan raskausviikkoja. :) Eli luultavasti ihan kohta näyttäisi sinulle 3+.
Mulla näytti 3+ kun oli 5+2 ( se oli sunnuntai aamu ja lauantai iltana oli tullut kuluneeksi 3 viikkoa ovulaatiosta). :)

Toivottavasti osasin selittää ymmärrettävästi. :hilarious:
 
Tää on clearbluen sivuilta.
 

Liitteet

  • Screenshot_20210517_170833.jpg
    Screenshot_20210517_170833.jpg
    233 KB · Katsottu: 30
Kiitos!! Siis vaikka mä kuinka koitin googlaa niin en ymmärtänyt, mut nyt kun selititte niin ihan loogista :happy7
 
Tässä ylempi lauantailta ja alempi eiliseltä molemmat aika lyhyillä pidätyksillä. Vielä on yksi samanlainen testi jemmassa ja sen voisin tehdä vielä tämän viikon aikana. Kyllähän tuossa on ainakin mun silmään selkeä ero.
 

Liitteet

  • 20210517_201008-COLLAGE.jpg
    20210517_201008-COLLAGE.jpg
    113.5 KB · Katsottu: 16
Takaisin
Top