Tammikuisten listaus!

Minut voinee ottaa täältä pois. Kävin tänään varhaisultrassa eikä viikot mätsänneet - liian pieni oli ettei oikein mitään ultrassa näkynyt. Nyt odottelen pari viikkoa ja saan toivottavasti tietää kasvaako siellä joku vai nou. Epäilen että ei, koska tein positiivisen testin jo 25.5. ja lääkärin mukaan olisi nyt viikko 5 menossa eli positiivisen testin aikaan olisi ollut viikko 2 menossa...  Katsotaan nyt, mutta tammikuista muksua ei nyt kuitenkaan meille tule. Hyvässä lykyssä helmikuinen tai sitten joku muu... Tsemppiä kaikille odotukseen!!
 
10 vuotta on kadonnut jonnekin :)

Vaikka 24v näyttäisi ehkä mukavammalta, niin kyllä mittari näyttää jo 34v :)
 
Meillä siis tarkentui tänään laskettu. Se olisi 26.12. Pysyisin mielelläni kuitenkin täällä listoilla, kun on niin hyvin lähteny jutut käyntiin, ja esikoinenkin meni 2 viikkoa yli. :) Lisäksi synnytyssairaalaksi vaihtuu OYS ja asuinkunnaksi Oulu. Kiitos! :)
 
Mun laskettu aika siirty nt-ultrassa 11.1. :) Jos viittit sen päivällä (aiemmin itse laskettu 12.1.) siirtää niin kiitos!
 
Meidän LA siirtyi nt-ultrassa 31.12 -> 6.1 :)

Ja synnytyssairaalaksi valittiin Kätilöopisto.
 
Käytiin ultrassa viime viikolla ja LA aikaistui siten, että on 31.12. Minä olen jo jotenkin asennoitunut tammivauvaan eli mielelläni pysyisin jatkossakin täällä listoilla. Ja mistäs sitä tietää, koska vauva aikoo tupsahtaa maailmaan.

Synnyttämään yritämme päästä Kätilöopiston Haikaranpesään.
 
Minut voi lisätä tähän listaan. Laskettu aika tarkentui tänään ultrassa 3.1 ja siirtyi joulukuulta tänne tammikuulle.

Jalla/26/esikoinen/SEKS
 
Meillä siirtyi varhaisultrassa la 28.12. Pysyttelen kuitenkin tällä foorumilla, kun kerran olen jo tutuiksi tämän kanssa tullut. Ensimmäiseen kunnalliseen ultraan en kerennyt, kun kesälomareissussa ollaan parhaillaan, mutta elokuun 17. päivä sitten mennään toiseen ultraan. Maha ainakin kasvaa kiitettävästi ja olo on mitä mainioin, että eiköhän meillä ole kaikki hyvin.
 
Takaisin
Top