Tammikuisten lista

Status
Not open for further replies.
Täällä 5+0 tänään :Heartred
 
Nopeesti se aika menee. Mä plussasin 3+4 ja tuntuu että siitä on vain hetki. En kyllä malttais itsekään odottaa että sais tilanteeseen vielä varmuutta ultrassa ja menis se ensimmäinen kolmannes niin sais huokaista vähän. :)
 
56ed6269b78da3f6d70825340bcc1262
tossa toi eka eli dpo 11 on 3+4
c87a5b6ae63b644a9d5cbe6ff83c31cd
Tämän testasin eilen kun oli pakko tarkistaa että vielä on kyydissä joku. :D

Menen varhaisultraan 17.5. Sain sen automaattisesti äitipolille kun olin aloittamassa inseminaatiohoitoja siellä. Ei ihan ehditty aloittaa, kun juuri raskauduin tästä kierrosta :D
 
Voi että mikä näky!! (Tähän kohtaan paljon sydämiä joita en saa kännykällä laitettua :D ) onnea sulle!! :)
 
Kiitos :Heartred3 samoin sinulle. Sulla oli kyllä kans hyvä viiva jo kun kävin katsomassa plussa vai ei puolelta. On kyllä mielenkiintoista näin alkuun seurailla tuota viivan kehitystä :)
 
Se on niin jännää. Toivoo joka päivä että vahvistuu entisestään vaan. Ihanaa kun on mieskin ihan mukana tässä :)
 
1.1. Rouva_L / 29 / ensimmäinen / TAYS

Jokohan tänne uskaltaisin muutaman kommentin jättää.. Meille piti tulla elokuussa ensimmäinen mutta kohtalo päätti toisin.
 
Mitä oireita teillä oli ennen viivaa? Mulla ummetuksen tapausta. Ku yleensä Oon suorasuoli ja sit varmaan viikkoa ennen viivaa oli lämpöä 36.5 ku yleensä 35.8.
 
Ennen viivaa oli ilmavaivat! Onhan niitä vieläki mutta mieskin oikein ihmetteli että mitä oikeen oon syöny :grin sit kans ruumiinlämpö nous.
 
31.12. Nautilus/28/2/HUS
1.1 Pink Fluffy Unicorn /30/eka/KOKS
2.1. Diku/39/2/TYKS
2.1. Fifi-80/36/eka/OYS
2.1 TS87/ 30/ 3/ KOS
3.1 LaHa❤/28/3/TAYS
3.1 pikkukirppu15/25/2/PKKS
5.1. Lucia/40/3/JOR
6.1 Nitsa/22/ensimmäinen/HUS
6.1. Syrtzi/33/3./Oulaskangas
7.1. Ihmemaanlapsi/20/ ensimmäinen /Satk Keskussairaala


Moikka! Täällä kirjottelee toista lastaan odottava äiti. Kovin alussa ollaan joten toivon vaan kaiken menevän hyvin, tarkkaan itseään kuuntelee onko oireita. Voi tätä epätietoisuutta, vielä pari viikkoa ennen ar-ultraa... jarrusukkia kaikille!
 
5.1. / Katapultti82 / 35 / toinen / Englanti

Moikka vaan kaikille! Tein tana iltana "huvikseni" testin kun muutaman paivan ollut repaisykipuja mahassa, ja suureksi yllatyksekseni tikkuun ilmestyikin haalea plussa. Mulla on pcos enka ajatellut etta voisin raskautua ilman mitaan apuja, esikoinen (ja sita edeltanyt keskenmeno) saivat alkunsa metforminin avulla. Mulla on myos erittain epasaannollinen ja pitka kierto, joten veikkaan etta neuvolasta pistavat mut ultraan jossa varmistunee viikot, vaun laskurin mukaan nyt olisi 4+4.

Asun tosiaan Englannissa joten kirjoittelen ilman skandeja, pahoittelen!
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top