Tammikuisten 2017 lista

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
Täällä ilmoittautuu kolmen lapsen äiti, tulossa siis neljäs. Testin tein kun kuukautiset oli 4 päivää myöhässä, ja tuli vahva plussa. Digi näytti 2-3 viikkoa. Menkkojen mukaan la olis 2.1 ja viikkoja nyt 5+0, synrinä EKKS

Melkoisen uudelta ja jännältä tuntuu kun oma nuorin on jo kohta 8. Että viimeisestä raskaudesta on aikaa

Heippa, minäkin toiveikkaana ilmottaudun tammikuisiin. Eilen plussasin ja oli kyllä niin vahva plussa, ettei epäilystäkään! :D Kierto on ollut tosi epäsäännöllinen, joten hankala sanoa laskettua aikaa, mutta keskimääräisen kierron mukaan LA 2.1.2017.

2.1.2017/Tirpppa/27/KYS/toinen

La muuttui kun soitin tänään nlaan. Nyt 31.12. joka voi vielä muuttua ultrassa. Hassua kun nla laskee jotenkin erilailla kuin nämä laskurit netissä. Mutta muistan näin käyneen myös ensimmäisestä

La muuttui kun soitin tänään nlaan. Nyt 31.12. joka voi vielä muuttua ultrassa. Hassua kun nla laskee jotenkin erilailla kuin nämä laskurit netissä. Mutta muistan näin käyneen myös ensimmäisestä

Haluatko että vaihdan lasketun ajan? :)

Moikka! Minä ilmoittautuisin mukaan myös. Tänään tuli plussa testiin ja rv 4+3 taitaa olla menossa. Laskettuaika laskurin mukaan 7.1. Huii jännää! Ennestään on jo yksi lapsi 1/14. Ja ikää mulla pian 27. KYS tulee olemaan synnytyssairaala.

Hei, sama la ja sama synnäri :joyful: Nyt on muutenki paljon Kysissä synnyttäviä! Jee!

Hei, sama la ja sama synnäri :joyful: Nyt on muutenki paljon Kysissä synnyttäviä! Jee!

Oi,niimpäs onkin! Kivaa :) Saa nähdä vaan miten vielä muuttuu LA sitten ultrassa kun mulla ollu kierto niin vaihteleva tässä kevään aikana. Mut silti jee! :)

Uskaltaisinko minäkin :)

Varmistusplussa tänään päivällä tehty.
Omien laskujen mukaan LA 5.1. kolmas tulossa, SatKs.

Noniin kaikki halunneet ovat minun mukaan listalla, mutta jos nimeäsi ei löydy, pahoittelen ja sano siitä niin lisään sinut tai jos jokin on väärin sanokaa siitä niin korjaan :)

Tänään plussasin! :) kotona on jo valmiiksi tammikuinen vm 2014
Eli 9.1 ms_cooper/28/satks/toinen

Onko tammikuisilla 2017 jotain fb ryhmää?

Status
Not open for further replies.
Takaisin