Tammikuisten 2017 lista

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
Meillä aikaistui laskettu aika, eli uusi päivä on 20.1. Sen voi vaihtaa kunhan ehtii :)

Meidänkin la:n saa vaihtaa. Ultrassa varmistui neuvolan laskema la, eli 22.1. Omien laskujen mukaan oli 23.1.

Mä ilmoittelen itsestäni nyt hieman pelonsekaisin tuntein, kun olen näköjään raskautunut heti km. jälkeen, ilman että täti on välissä käynyt kylässä. Mutta otetaan riski ja tuodaan plussa tänne tietoon. :)

7.1 pikkuinenmyy86/29/KOS/Ensimmäinen

Minun toinen lähti tulemaan puoli vuotta ensimmäisen syntymästä ja väliin mahtui vielä vkolla 6.keskeytynyt. Siinä esikoisen huumassa ei keskeytynyt tuntunut missään eikä tulokasta ehtinyt juuri miettiä. Tuo tulokas täyttää jo 10.vuotta!
Nyt neljännen kohdalla jännitys ei ole karissut vieläkään ... viikolla 15. Viime joulun alla vkolle11. pysähtynyt jätti suuremman haavan sydämeen.
Ehkäpä vielä ehdin päästä ajatukseen ennen tammikuuta :-)
Joko sinulla jännä helpotti?

Joko sinulla jännä helpotti?
Alkaa jännä jo helpottaa, kun huomenna tulee täyteen jo rv 15+0. :)
Sullakin on mahtunut kaikenlaista raskauksiin, toivottavasti sinulla menee kaikki myös hyvin, eikä tarvitse jännittää liikaa. <3
Nyt oon pikkuhiljaa alkanut henkisesti sopeutumaan siihen, että musta tulee äiti, välillä oon innoissani ja välillä pelottaa, mitä mullistuksia vauva tuo tullessaan..

Mulla tän hetkinen rajapyykki on 17+0, sit ehkä pystyis jo nauttimaan raskaudesta :) menispä aika vaan nopeeta..

Minun tietoja saa päivittää, laskettu aika oli omien arvioiden mukaan alkujaan 26.1.2017, neuvola tuumas että 27.1.2017.

Ultrassa tänään todettiin, että raskaus onkin pidemmällä ja LA on nyt 22.1.2017 :)

Eli LA 22.1.17/sufi/ikä 31/KOS/toinen lapsi.

Moi.
Ultrassa tänään vahvistui LA 15.1. Vanha on 16.1. Tuon pikkuisen muutoksen voisi laittaa listaan.
Kiitos.

Status
Not open for further replies.
Takaisin