Tammikuisille on nyt perustettu oma salainen ryhmä! Lue täältä, kuinka pääset mukaan ;)

Hei kaikki! Pahoittelen, että olette joutuneet odottamaan ryhmään liittämistä. Olen ollut äkäisessä flunssassa, enkä ole kyennyt koneelle ollenkaan muutamaan päivään. :sad001 Lisään uudet jäsenet ryhmään viimeistään huomenna! :shy:
 
Näkyykö tämä salainen ryhmä kännykkä sovelluksella kun en löydä sitä?

Iloplussa, yleensä auttaa se että kirjaudut ulos ja takaisin sisään. Sitten pitäisi löytyä salaisen ryhmän.
 
Joskus saattaa kestää jonkin aikaa, että asetukset päivittyvät myös sovellukseen. Kuten anhe vinkkasikin, kirjautuminen ulos ja takaisin yleensä auttaa. Jos se ei kuitenkaan toimi, kannattaa poistaa sovellus ja ladata se uudestaan. :)
 
Eilen laittelin liittymispyyntöä kun kuukausi tuli täyteen, mutta ei minulla näy salaista ryhmää missään vaikka kirjauduin ulos. Onko muita eilen lisätty?
 
Voi olla et miramarialla on kiirettä niin ei oo kerenny lisätä, eiköhän hän lisää lähipäivinä:)
 
Älkää hätäilkö, saattaa mennä muutama päiväkin, miramaria laittaa sitten viestin kun on lisännyt!
 
Eilen laittelin liittymispyyntöä kun kuukausi tuli täyteen, mutta ei minulla näy salaista ryhmää missään vaikka kirjauduin ulos. Onko muita eilen lisätty?
Hei Annulii!

Anteeksi viivästyminen! Juu, kävi näin, kuten Huli ja JW arvelivat. Olen ollut flunssassa ja eilinen veti taas viltin alle. :confused: Täältä noustaan ja lisään teidät ryhmään aivan pian! :)
 
^ Ei siis tykkäys flunssalle, vaan ryhmään lisäämiselle :)
 
Miramaria on vielä lomalla :) Laita Vargynjalle ^^
 
Nii joo, mutta sulla pitää olla 30 viestiä kirjotettuna tänne tammikuisiin, että pääset salaiselle puolelle :) Pikaisesti laskin, että sulla olisi vasta kymmenen hujakoilla, nyt ahkerasti pölisemään :joyful:
 
Laitoin Miramarialle viestia ryhmaan paasysta! :)
 
Takaisin
Top