tammikuisia turkulaisia?

kidi-

Silmät suurina ihmettelijä
Moi! Löytyykö täältä tammikuisia turkulaisia?:) tai muualta läheltä olevia odottajia. :)
 
Löytyy.

Muutama muukin taisi olla. Lähinnä olen katsonut Tyks:sa synnyttävien joukkoa itse, ei meitä ihan hirveän montaa ole ilmoittautunut.
 
Kivaa :) paljos teillä on viikkoja? Ootteko pystyny töissä olemaan jos työssäkäyviä ootte ?:)
 
Tänään 23+5 :) Paljonkos itselläsi? Minä en ole töissä kun selkäleikkauksen sairaslomalla raskaaksi tulin, masun puolesta voisi vielä hyvinkin olla töissä (jos hereillä vain pysyisi :wink), mutta selän puolesta ei pystyisi olemaan.. Ainakin kuvittelisin, että vielä pystyisi kun ei oikein missään tiellä ole eikä suurempia supistuksia tai muutakaan ole ollut, tiedä sitten miten todellisuudessa olisi :)
 
Ai :/ tänään 25+2 eipä oo mullakaan niin kauheesti masu vielä eessä mutta kauheet kasvukivut ja siks töistä tällähetkellä pois :/ on ollu vähä omituista olla kotona ku tottunu olee töissä vaikka kipeänä! (tosiaan ei kyllä sairaana sais töitä tehdä) kuinkas vanha oot/ootte? Onko ensimmäinen tulossa ?:)
 
Ensimmäinen tulossa ja vielä reilu viikon 30 v.. :) Kyllähän tämä kotona oleminen tylsää alkaa olemaan, kun useana päivänä ei vain ole niin mitään tekemistä..
 
36, eka lapsi. Ei ole vielä ainakaan ollut ongelmia töissä. Työpäivän jälkeen tulee kyllä nukuttua aika usein ja pitkään.
 
Takaisin
Top