Tammikuiset 2019

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on niin itsekeskeisiä odotustapoja,mut yks on et,joka kerta oon ostanu synnäri kassiin ihanan tuoksusta suihkugeeliä:joyful:
Tällä kertaa tilasin jalkahoitoja tasavälein ja tietysti nii rauta,odottajan monivitamiini,mulla on muutenki matala hb ja kaksostaskaudessa se kuulemma humpsahtaa pohjiin:dead: taas yks lisäpelon aihe....:woot:

Mä pyrin rasvailemaan ihoa vähän enempi kyllä :)
Viime raskaudessa rasvasin ja öljysin kyllä orjallisesti ja silti sain paljon raskausarpia, eli en nyt ihan niiiin hulluna taida tällä kertaa :D

Tukisukat hommaan varmaan syksymmällä myös, sillä mulla esikoisesta jo vähän suonikohjua ilmaantui. Tosi ihanaa, kun keho vaan rapistuu :hilarious:

Vitamiinit tietty kuuluu joka päivä rutiineihin.

Sussu, ihanaa!!! :Heartred Just kävin sun testiä kurkkimassa plussa vai ei:ssä :)
Tervetuloa!<3

Mä kans katoin, että selvä plussa Sussulla! Tervetuloa, vielä ehdit tammikuisiin! Kohta taitaakin porukka alkaa valua helmikuisiin.

Sussu, ihanaa!!! :Heartred Just kävin sun testiä kurkkimassa plussa vai ei:ssä :)
Tervetuloa!<3

Kiitos! En vielä älyä tätä, mut niinkait se on testiä uskottava [emoji173]️. Musta tuntuu jo nyt tosi vahvasti että on poika! Hahaha! Omg. Saa nähä ;)

Mä kans katoin, että selvä plussa Sussulla! Tervetuloa, vielä ehdit tammikuisiin! Kohta taitaakin porukka alkaa valua helmikuisiin.

Vielä ehdin joo, mut veikkaan et tää silti syntyy vasta helmikuussa. Kolmannella tyttärellä on synttärit helmikuun 1 päivä et sattuu synttärit nyt lähekkäin ;)

Mulla taas jos edellisiä raskauksia vertaa niin syntyy jo joulukuussa :)
7+2

Mulla edellisiin jos vertaa niin esikoinen syntyi 37+0 & kuopus 38+3. Että toivon todella tammikuuhun pääseväni :D Riippu paljon mikä on se laskettu on.

Mä veikkaan myös että syntyy jo joulukuussa. Eskoinen syntyi 38+2 eli jos menee yhtään samalla lailla niin sitten jo edellisen vuodenkin puolella tämä tupsahtaa. Mutta eihän noista tiedä :shy:

Mulla eka laskettuna ja kaikki 4 2viikkoa yli,tuplat kuulemma "otetaan hyvissä ajoin ulos" eli jännitystä loppuun asti:rolleyes:

Toivon myös ehtiväni sairaalaan :D esikoisen synnytys 7h ja kuopuksen 2.5h. Lääkäri jo siellä kotiin pääsytarkastuksessa sanoi, että seuraavan syntyy sitten kotiin, mutta sähän osaatkin jo synnyttää :D

Toivon myös ehtiväni sairaalaan :D esikoisen synnytys 7h ja kuopuksen 2.5h. Lääkäri jo siellä kotiin pääsytarkastuksessa sanoi, että seuraavan syntyy sitten kotiin, mutta sähän osaatkin jo synnyttää :D

Sun pitää ennakoida hyvin sairaalaan lähtöä :)

Noi kommentit hoitohenkilökunnalta on niin"loppuun asti mietittyjä":hilarious:
Mulla on aina syntyny,ku vedet menee niin ns.jälkimainingilla 1-2 ponnistusta ja ohi,kolmannen kohdalla kätilö sano:"äläkä hyvä ihminen toivo spontaania vesien menoa tai seuraava tipahtaa cittatin kassajonossa"o_O
Just...okei...kiva..

Nyt näköjään onnistui [emoji2] tänää ollu kamalat pahoinvoinnit. Tsemppiä muille saman kokeville![emoji173]

Sun pitää ennakoida hyvin sairaalaan lähtöä :)

Toivottavasti ei vaan vesienmenolla ala, koska sitten ei ehdi enää (1h ja syntyi) :D Kuopuksesta olin onneksi valmiiksi sairaalassa kun tihutti vettä ja käynnistys olisi ollut seuraavana päivänä.

Sairaalaan matkaa 1h.

Mulla sit taas esikoinen oli hippasen virheasennossa ja ponnistusvaihe kesti 1h 17min :arghh: vähän meinas usko loppua, mutta ei se sisään jääny! :grin

Takaisin