Kiitos Halipossu muistutuksesta, olin varmaan jäänyt odottelemaan josko Possulla olisi sittenkin tullut iloisia uutisia, mutta nähtävästi toisin kävi :(
Korjasin myös sinun LA:n.
Heipsan !
Ajattelin kanssa liittyä joukkoonne.
LA on 2.1.11 ja on meidän esikoinen, lahden phks: olis tarkoitus synnyttää.
ikää minulla on 18v mutta kerkeän täyttämään 19 !
Oikein hyvää odotus aikaa kaikille :)!
Sadepilvi: Jos sä noita muuttelet mitenkään, niin multa voisit muuttaa ton LA:n päivällä eli 15.1. Kun ne kerran neuvolasta ja ultrassa sen sanoi niin pidettäköön sitä virallisena :D
Hei! Jospas minäkin jo uskaltaudun tänne. Toinen lapsi on tulossa keskenmenon jälkeen ja 12+1 vko:t. Pelon sekaisissa tunnelmissa on elelty mutta ainakin toistaiseksi kaikki näyttää olevan hyvin! Eilen käytiin toisessa ultrassa ja kaikki ok! LA 26.1 ja jyväskylä on synnytys paikka.
Helinäkeiju 82, ymmärsinkö oikein että sulla toinen raskaus menossa, mutta ensimmäinen lapsi tulossa? laitoin listaan niin, hoksauta jos tajusin väärin [:)]
IhanaUnelma, sinullakin ollut näköjään ylimäärin vaikeuksia matkassasi, nyt sullekin tsempit matkaan että menee hyvin ja saat oman nyytin!!!! [:)][:)] <3
Taisin laittaa hieman epäselvästi tietoni! Eli minulla on yksi viisi vuotias tyttö ja tämä on kolmas virallinen raskaus kun on noita keskenmenoja ollut kaksi tosi alussa ja yksi raskausviikolla 10.