Tammikuiset 2011

ok, sain tuon esiin, kuinka sen saa pysymään niin että tulee aina kun kirjoittaa? en löytänyt mitään automaattista allekirjoitusta?

Minäkin uutena eli

22.1.2011 ikäni on kohta 30, 1. lapsi, Oulu ja varmaanki OYS

Aliide 25 vuotta. La 26.1. Toinen lapsi tulossa, synnytyssairaala on Oys.
Näkyy muitakin oululaisia olevan täällä.[:)]

Hih, aika fantsuu, oululaisia kohtalotovereita täälä jo useampi, Oulun mammatapaamisia odotellessa... [;)] [:D]

Heips! Kiitos Halipossu ja muut kommenteista. Mun siskolle tuli kans km ennen ku nyt sai pienen pallukkaisen pari kuukautta sitten. <3 Aivan ihana pikkuinen tyttö tuli sieltä. Sisko onkin kovasti puhunut mulle järkeä päähän, että huolehtiminen ei auta mitään, kun jos huonosti käy, niin sitten käy.. Eipä siinä viimeksikään voinut tehdä muuta, ku olla vaan ja odottaa.

No, tänään on kuitenkin ollut jo paljon parempi päivä. :) Maha on ihan pikkiriikkisen jo turvonnut? Voiko olla mahdollista näin aikasin?

Mikä on toi ensimmäinen kuukausikeskustelu, mistä Rozie kirjotti? Mä oon ihan uus täällä, niin mulla ei oo hajuakaan, miten tää homma toimii..

Ootteko ensikertalaiset miettiny, miten töissä kerrotte asiasta? Mie koitan olla hiljaa ja kertoa vasta kesäloman jälkeen. Siinä vaiheessa varmaan kyllä jo huomaavatkin, koskapa loma loppuu 16.8. :) Jospa saisin pidettyä mahan piilossa loman alkuun asti. Sillon tulis sopivasti se kriittinen 3kk täyteen myös.

Onnellista odotusta kaikille!

Tänään tehtiin ensimmäinen ultra ja siellä se pieni sydän sykki <3 Itku tuli mutta nyt tuntuu niin paljon todellisemmalta...[:)] Laskettu aika siirtyi päivällä eli 11.1. Voi tätä onnea!

possu: Tuo mammax3,rv4. Oli eka topsu täällä ja siellä ollaan juteltu enemmänkin sitten. Eli sinne nyt vielä loppukuun kuulumiset ja 1.6. aloitetaan kesäkuun topic, 1.7 heinäkuun jne... Eli jaetaan odottamisen ilot ja murheet ja pahat olot kuukausi kerrallaan :) 

Minä täällä taas, juu, tosiaan pidetään tää Tammikuiset -ketju mieluummin vaan näitä LA- ja muita odottajien tietoja varten, niin minä päivitän tuota ekan viestin listaa.

Helous kaikille!

Tammikuun 2011 odottajiin täältä uusi osallistuja! Ikää 30, paikkakunta Oulu ( OYS ). Laskettu aika 5.1.2011. Ensimmäinen raskauteni. Varhaisultrassa käväisin tällä viikolla ja näkyviin saatiin sykkivä sydän :-)

Moikka,minäkin ajattelin ilmottautua tänne..
13.1. Riikkuli 3.(4. raskaus) Kuusankoski/Kys (olikohan se lyhennys noin..?No kuitenkin se on kymenlaakson keskussairaala.[;)]

Tälle puolelle vielä tiedot:

31.1. kjeev 38 v. 4.lapsi (5. raskaus) PHKS

Ilmoittautuu myös tammikuun joukkoon!

LA     NIMI              IKÄ      Monesko lapsi     PAIKKAKUNTA/SYNN.SAIR.
16.1. Mammax        36         1.                  Keskipohjanmaa

la 4.1.11  basura 23v 1. vauva ja Jyväskylä.

30.6. vasta eka virallinen ultra ja yrittää tässä vielä olla liikaa innostumatta ennen kuin kuulee pikkuisen sydämmen! alkuraskauden ultrassa kävin jo vko 5 koska vuonna 2008 oli vakava kohdunulkoinen niin tarkistettiin että oikeassa paikassa on ja siellähän näkyi jo pussi ja pieni hiekan jyvänen sisällä <3 toiv jatkokin menee hyvin!

Heippa kaikki:)

Tääl kans tammikuussa laskettu aika:
9.1  kathy85     24   1.   Ylivieska

Eka neuvolakäynti vasta parin viikon päästä, mutta eiköhän vaavilla ole kaikki hyvin:)

Takaisin