Taaperoiden kuulumisia - syksy 2016

n00bi-mama

Jostain jotain jo tietävä
Mitä kaikille huhti-muksuille kuuluu? :happy::dummy1::dummy: osalla onkin jo huhtikuisille sisaruksiakin tiedossa :wink

Itse olen todella vähän täällä käynyt ja nyt on taas onneksi hetki aikaa.
Meillä tyttö aloitti eilen hoidon ja tänään jäi ensimmäistä kertaa yksin. Tosin haen hänet vielä lounaalle ja päikkäreille kotiin tänään, että lyhkästä päivää vielä käydään. Jännittää itseäni että miten siellä menee :O
 
Muokattu viimeksi:
Meille kuuluu hyvää,kotihoidossa saa lapsi vielä olla,kun parin kuukauden päästä syntyy pikkusisko :) hyvin kävellään ja juostaan ja sanoja tulee muutama. Itse syödään ja juodaan mukista ja paljon opitaan uusia asioita päivittäin
 
Hei, meillä poika, kohta 1v4kk tuli isoveikaksi 12.8. Toinen poika siis syntyi meidän perheeseen.

Esikoinen on erittäin vauhdikas ja metkuileva pikku vekara. Potalla käy hienosti ja useimmiten tulee myös tulosta. Pieni taantumavaihe on kyllä tullut pikkuveljen syntymän takia. Kovaa kävellään meilläkin ja alkaa mennä myös juoksun puolelle :)

Ensimmäisiä sanoja odotellaan kovasti. Niitä ei kuulu, vaikka muuten pölpötystä kuuluu vähän väliä. Kova on poika matkimaan ja ruokailut sujuu lähes itsenäisesti. Hirveetä kiukkuamista on ollut, ja varsinkin nyt veljen syntymän jälkeen on kaikenlainen testaaminen lisääntynyt. Hermot on ajoittain tiukassa. Pääasiassa hän on kyllä tosi iloinen ja eläväinen lapsi!
 
Meillä neiti on kotihoidossa, ajatus olisi et ois tammikuuhun 2019 asti kotona ja menee sitten pikkuveikan kanssa päikkyyn. Meille syntyy lokakuussa pikkusisarus(veljeä ne on luvannut).

Neiti on kova kävelemään ja harjoittelee juoksemista. Syöminen on vielä aika pitkälti äidin avustamaa, neidillä pieni taantuma tässä asiassa. Lasista juo hienosti maitoa. Potalle ei suostu, mut eipä tässä ole kiire kun syntyy toinen vaippa pylly. Pinnasängystä otettiin toinen laita pois niin neiti pääsee itse sänkyyn ja pois sieltä. Omaan huoneeseen on pitänyt tässä siirtää, mutta taitaa jäädä se haaveeksi tai sitten tällä vkolla pitää repäistä asian suhteen.

Sanoja tulee muutama(mm ankka ja äiti), muuten höpöttelee omiaan. Kovasti koettelee välillä hermoja ja testaa omia rajojaan selvästi. Muutoin todella menevä lapsi, paitsi nyt sairastellaan niin se vähän rauhoittaa.
 
Heippa kaikki,
en ole foorumilla vieraillut aikoihin..meillä oli aikanaan la 12.5.2015, mutta yllättäen pitikin käynnistää aiemmin ja ihmemies syntyi vappuaattona. Meistä tulikin huhtikuun vauvoja.
Mulle ensimmäinen lapsi ja vauva-arki olikin aikamoista Nyt taaperoiässä taas uudet haasteet.. Kotona olen pojan kanssa. Paljon käydään erilaisissa harrastuksissa, joita on onneksi ilmaiseksi täällä tarjolla. Mm. Muskarissa käydään kerran viikossa. Siellä ollaan käyty 3kk:n iästä lähtien.
Haasteet, joita oli syntyessä ja heti sen jälkeen ollaan voitettu ja jo 3kk iässä saatiin Lastenklinikalta "terveen paperit".
Nyt on juoksuvauhti kiihtynyt niin ettei jalat meinaa pysyä mukana mukista harjoitellaan juomaan ja kiipeily on ihan ykkösjuttu! (Äidin mielestä ei ) Kovatahtoinen herra myös on. Ukin mukaan minulta perinyt sen.
Joka ilta kun käyn nukkuvaa poikaa katsomassa, en voi olla kiittämättä lääkäriä, joka halusi minut vielä varmuuden vuoksi nähdä ennen laskettua aikaa ja päätyi käynnistykseen.. Lopulta kun selvisi, että viimeinen 2 viikkoa mahassa olisi voinut olla liikaa.
 
Käyköhän kukaan enää täällä tätä puolta lukemassa? Jos käy, niin mitä muille huhtikuisille 2015 kuuluu?

Meillä neidistä tuli viime vuoden lokakuussa isosisko ja sen jälkeen elämä on ollut yhtä hulinaa.

Kovasti neiti myös touhottaa ja on taitava liikkumaan. Puhe sen sijaan tulee jälkijunassa ja sen vuoksi joudutaan käymään 2,5v nlassa tarkistuttamassa puhetta. Neiti on myöskin edelleen vaipoissa päivin öin sillä kesän aikana potalle tuli stoppi. No pikkuhiljaa kokeillaan josko alkaisi taas lämpeämään ajatukselle potalla käymisestä.
 
Takaisin
Top