Taaperoiden kivagalleria

Joona ja uudet moottorikaverit; ikioma mönkijä (feat. pappa) ja ruohonleikkuri (feat. mummo)
 


No, tässä kesä-postikortti meidän ihmeestä! Ihan vain hetki tämän kuvan ottamisen jälkeen, Lyylin jalat piipersivät kiveä heittävän käden vauhdissa suoraan vesille! Siinä meni sitten talviturkki samoin tein, otsatukkaa myöten!

Ps. Sitä piti sanomani, että Joonalla on tosiaan nuo moottorihommat verissä! Makeet menopelit siellä!
 
Voi miten ihanan rentouttavan ja voimaannuttavan oloinen kuva Maarisen arkikuvioista! Tuonnehan ois ihana tulla lomalle ;)
 
Joonalla ei oo oikeeta allasta, mutta iso vesisanko ajoi saman homman mummin terassilla viilennykseen!
 
Valloittavia kesäkuvia! Vau mitä aparaatteja Joona on päässyt käsittelemään :) Venlalla on upeat hiukset ja niin ihana huivipää siellä rannassa.

Siilejä en ole nähnyt pitkään aikaan, on siinä muksuilla ihmettelemistä.

Laittakaa vaan lisää kuvia!
 


Pakko jakaa teidänkin kanssa, kun kerrankin meidän rönttäroope oli tyylikkäänä ;) Kuva mun varapikkuveljen (eli ei oikeesti mitään sukua, ex-kihlatun naapuriperhe, mulle "ottoperhe" ja edelleen todella rakkaita ja läheisiä, vaikka exän kanssa mitään yhteistä enää olekaan) rippijuhlista nyt kuun alusta!
 


Hahaaa! Kovat on treenit meidän likalla! Oisko saanu ihan hiukan vaikutteita? Tässä menee se kuuluisa "tuiki tuiki tähtönen!" ...joillekinhan laulaminenkin on työtä, otsa hiessä, tukka märkänä! Rock!
 
Hahaaa, olisko Venlalla jo ura tiedossa? ;D

Jos nyt onnistun laittamaan kuvan, näkyy siinä Valo uudessa villapaidassaan.
 
Aivan hirmuisen ihana villapaita Valolla! Mulle kans tommonen. Ja Venlalle. Me halutaan valkoisena!

Ja sitten terveiset tämän aamun sienireissulta:

 
Niin syksyinen kuva sienireissulta, että. Sieniä silmän kantamattomiin :) Slurp.
Paitoja en tee, mutta ohjeesta voin ottaa kopion, jos Maarinen tosissaan tahdot alkaa väkertämään. Ohjeen lanka oli jotain muuta, mutta meikäläisen käsialalla se parjattu 7 veljestä sopi tiheyden puolesta. Valkoinenhan se lähes ainoa oikea palmnikkopaidan väri olisikin. Piti tehdä Valolle samanlaisesta kuin isilleen ja lankaakin oli jäljellä.
 
Hello,

kuulkaas, laittakaa kuvat ihmeessä tuonne keskustelun sekaan, niin verkkaista on tuo juttelu nykyään että kuvat mahtuu sinne hyvin ja että nämä IHANAT kuvat ei mene keneltäkään ohi, täällä oli monta uutta kuvaa mitä tämä torvelo ei ollut nähnyt.

Venla, ihana loilottaja, korkealta ja kovaa. Ja Valo on niin suloinen. Jotakin ihanaa herkkyyttä hänessä <3 Ja todella kaunis paita. Itse teen tytölle slipoveria parhaillaan, mutta katsotaan tuleeko käyttökelpoinen tytölle vai nukelle :)

Täällä pojan kaverisynttäreitä, sadetta, puinnit ohi (!!!!!)....... Mukavaa leppoista eloa. Paitsi melkoinen kyläilyrumba käynnistymässä kun aletaan päästää porukkaa kaffille uuteen kotiin. Hyvää viikkoa kaikille!
 
Takaisin
Top