Latteäiti
Piirimestaruustason postaaja
Katselin, että kohta vuosi ollaan keskusteltu vauva-arjesta, ja totesin, että voisi alkaa puhua taaperoarjesta.
Ja aloitan samalla. Ihan hirmu kiva juttu oli, kun olin laittanut pyykit niin, että ne kerkeisi pyöriä klo 20 mennessä. Jäljellä oli 3 minuuttia, kun neiti kävi kääntämässä sitä ohjelmanvalintanappia, jonka jälkeen kone päätti aloittaa koko homman alusta. Että enpä olisi halunnutkaan nukkumaan, kivempaa on odotella pyykkikonetta.
Ja aloitan samalla. Ihan hirmu kiva juttu oli, kun olin laittanut pyykit niin, että ne kerkeisi pyöriä klo 20 mennessä. Jäljellä oli 3 minuuttia, kun neiti kävi kääntämässä sitä ohjelmanvalintanappia, jonka jälkeen kone päätti aloittaa koko homman alusta. Että enpä olisi halunnutkaan nukkumaan, kivempaa on odotella pyykkikonetta.
Ja on poika myös oppinut pussaamaan, ihanaa kun toinen tulee aivan tohkeissaan, naama kuolassa, monttu auki tunkemaan suutansa meidän naamaan kiinni ja sanoo samalla mmmuuaa :) Ja otettiin pojan ekat oikeat kengät käyttöön tällä viikolla, kun ei enää sandaaleilla pärjää ulkona. Mulle tuli tippa linssiin kun poika tallusteli tyytyväisenä ison pojan vaatteet päällä ja tennarit jalassa ovesta ulos, mihin tämä eka vuosi oikein katosi!?!? Ja illalla kun mies tuli kotiin ja laitoin pojalle kengät jalkaan niin miehellä oli ihan sama reaktio, piti kättä sydämellään ja jutteli pojalle että mihin mun pieni vauva ehti kadota. Hauska miten noin "pienestä" asiasta meille tuli ihan identtiset reaktiot :)