Töissä olo

On kyllä vaikea keskittyä (toimisto)töihin edelleen. Varsinkin alussa plussan jälkeen kaikki mieleen tulleet kysymykset piti heti googlettaa kännykällä, työkoneen näyttö kun näkyy kaikille.
Muuten ei onneksi juuri noita oireita ole jotka vaikuttaisi. Mielenkiinto töihin aika nollassa.
 
Äh. Jotenkin on hankala olla töissä, kun ei vain jaksa. En jaksa kuunnella kollegojen enkä potilaiden asioita.. Havahdun usein olevani aivan omissa ajatuksissani - ja se on todella kiusallista, kun ei pysty keskustelemaan. Eli väsyttää, päätä särkee ja paha olo - voimat ihan lopussa. Tekis mieli vaan nukkua.. Ensi viikolla tulee vielä opiskelija ohjattavaksi. Jes. :help
 
Voi purjo, mikä etominen! Ensi viikolla joudun pitämään esitelmän vanhempainillassa ja se just siihen aikaan, kun olen kaikkein pahoinvoivin. Näen jo sieluni silmin: oliko kysymyksiä? Ei? Hyvä, mäpä tästä lähden puklailemaan!
 
Oon töissä lasten parissa ja tuntuu siltä, ettei vain jaksa. Kamalin viikko on onneks jo ohi, mutta pelkään sen tulevan uudelleen. Silloin olin kaks päivää saikulla ja nukuin molemmat päivät. Tänään ei aamulla päässyt sängystä ylös ja tuntuu, että oksennan ihan just. Töihin ei kyennyt lähtemään. Eniten mua harmittaa tuo työnteko. Aloitin uudessa paikassa määräaikaisena elokuussa ja sitten tuli tällainen pikku yllätys tähän mukaan. Normaalisti ku teen tunnollisesti työni ja nyt ennemmin istun paikoillani enkä jaksa touhuilla.
 
Huh, onneksi on jo vointi mennyt parempaan suuntaan - jaksaakin jo paljon paremmin. :) Just katsoin, että olen reilu viikko sitten valitellut jaksamattomuutta ja muita oireita - ja ne on vielä tuoreessa muistissa. Mutta ah, nyt on ihanan seesteinen olo! Päätä hieman yrittää särkeä ja selkää myös (tein vähän remppahommia viikonloppuna), mutta se paha olo ja väsymys on taka-alalla! En tiedä kuinka kauan tätä iloa kestää, mutta aion kyllä nautiskella tästä! :D :smiley-bounce005
 
Aamut on vähän "kankeita" töihin lähtemisen suhteen, mutta ei ole tarvinnut sairaslomailla vielä.

Olen tosiaan istumatyössä ja on alaselkä alkanut kipuilemaan ihan kamalasti! Onko kenelläkään muulla vastaavaa?
 
Vartijan työssä hankalaa kyllä välillä olla, etoo, väsyttää ja sitku tohon lisää vielä se nälkä olon. Siinä saa sit päivän mittaan hymyillä asiakkaille ja toivoa että ei yrjöö juuri siihen paikkaan. Mut onneksi olo alkaa jo vähän tasaantua kun on 11+3 nyt :)
 
Palasin tänään töihin taas viikon tauon jälkeen :) Mahtava olo, ihanaa että jaksan tai paremminkin pystyn taas keskittymään ja olemaan töissä. Toivon, että tää on pysyvä olotila, eikä paluuta vanhaan enää ole.
 
Töistä en ole kehdannut olla pois vaikka olo on välillä todella huono. Onneksi ilta on pahin ja keskellä päivää menee paremmin. Aamut menee kaavalla oksenna, syö ja vie lapset hoitoon ja eskariin. Mies koko viikon työmatkalla ja mä stressaan aina kun hoidan kaiken yksin. Ja stressi lisää pahoinvointia... Onneksi sentään pissahätärumba alkaa helpottaa. En pääse vessaan kuin 1,5h välein ja vielä pari viikkoa sitten oli muutama piinallisen pitkä odotus.
 
Mä kysyin tänään töissä että pidänkö kertyneitä lomia ennen äippälomaa niin kuulemma Joo. Jotenkin hätkähdytti että eihän tässä ole kuin nelisen kk ennen vapaita :eek:
 
Mulla pahin väsymys ja etova olo viikoilla 5-9. Nyt onneks jo takana päin, vaikka edelleen väsyttää aika lailla. Muutamana iltapäivänä on väsyttänyt niin julmetusti että on ollut pakko lähteä kesken päivän kotiin. Parin viikon ajan väsymys oli niin pahaa että töissä jaksoi keskittyä 9-10.30 ja sen jälkeen loppupäivä oli aivan tuskaa. Huh, toivottavasti tuo olo ei enää palaa.
 
Mä oon tosi väsynyt töissä. Tuntuu etten jaksa. Pitäs istuu enemmän ja se on vähän hankalaa keittiötyössä. Aamulla on ikävä herää aikasin. Ja iltapäivällä joutuu olee aika pitkään töissä. Nyt "onneks" oon kipee 3 päivää lomaa niin saa taas uuden spurtin töihin. Ens kuussa saa talvilomaa 2 viikkoa. Sit ehkä jaksaakin loppukevään. Enben mammalomaa Toivottavast.
 
Mä oon (osa-aikaisena) ravintola-alalla töissä, enkä jaksa enää seisoa yhtä pitkiä pätkiä - istumaan ei pääse eikä ehtiskään kun välillä oon ainut tarjoilija vuorossa. Pyysin jo työnantajaa pistämään mulle vain lyhyitä vuoroja, mutta luulen siitä huolimatta jääväni äitiyslomalle aiemmin kuin suunnittelin. Ehtiipähän tehdä vähän koulujuttujakin alta pois ennen varsinaista lomaa!
 
Takaisin
Top