Töissä kertominen / työnantajalle kertominen

Onpa todella kurja ihminen sun pomo! Vaikka eivät pärjäiskään niin se ei oo sun syytä, eikä sen ois tarttenu valuttaa omaa pahaa oloa sun niskaan. Mulla pistää oikein vihaksi sun puolesta.
Onko se toimari vai onko sillä omaa esimiestä?
Hän on esimieheni, valitettavasti. Yrittäjä pienehkössä firmassa jossa työskentelen.

Muokattu viimeksi:
Mä kerroin raskaudesta eilen työnantajalle. Hän on eka jolle kerroin. 🙊 Seuraavaksi koeta kertoo vklpna äidille. Ja siitä sitten seuraavaksi myös työkavereille ( vaikea tätä enää peitellä töissä) ja läheisimmille kavereille. Oon kaasona yhdissä häissä parin viikon päästä, enkä tule mahtumaan mekkoon jonka olen morsiamelle esitellyt, joten ainakin noihin häihin tulijoille pitää kertoa.

Mennään näköjään ihan eri tahdissa itse kukin. 😁 Mä kerroin tällä viikolla jo työkavereille vaikka tehdään etätöitä eikä edes olla silleen läheisiä. Mutta tuntu vaan että hyvä kertoa ku olin paljon pois uniongelmien takia ja normaalisti tehdään kuitenki tiivistä yhteistyötä päivittäin. Esimiehelle ja projektin vastuuhenkilöille kerroin heti alusta asti.

Takaisin