Töihinpaluu

Niin, varmasti jokaisella on omat syynsä asua siellä missä asuu ja jos ei viihdy niin asialle kaiketi tekee jotain [:)]
 
mä vähän kaipaan rovaniemelle, vaikka vaan puol vuotta siellä kerkesin asua. ukko sai täältä vantaalta vaki paikan niin sen perässä muutettiin. ollaan ukon kanssa puhuttu että muutetaan jonnekkin muualle kun Janika kasvaa.
 
Me ollaan "jumissa" täällä Hyvinkäällä ihan senkin takia et miehen pojat asuu täällä. Ei onnistuis muuttaa muualle kun ne kuuluu kuitenkin meidän perheeseen.
Välillä tulee sellainen olo et olis kiva muuttaa johki mut en mä sit loppupeleis varmaan tykkäiskään.
Ollaan molemmat täältä kotoisin ja täällä on kaverit ja sukulaisetkin.
Hintataso on ok ja mies käy töissä Vantaalla (matka-aika 45min)
 
Jep, me muutettiin Pohjanmaalta takaisin tänne pk-seudulle kun ei oltu elämäämme siellä tyytyväisiä. Mutta en minäkään alun perin mikään "etelän tyttö" ole, eli oon kyllä asunut muuallakin ja tiedän millaista se on. Siis kun Lme sanoit, että pohjoisessakin on ihmistä ja tekemistä [:)]
 
Mä olen alunperin maalta melkein pk-seudulta eli Sipoosta. Siellä oli kaikki sukulaiset mut oltiin kyllä ihan mettän keskellä [:D] Tykkäsin kyllä eikä mua loppupeleissä edes kauheesti veetuttanut se ettei sillon aikanaan päässyt jonnekin nuorkalle tms. paikkoihin missä muut kävi. Säästyin aika paljolta ja toisaalta olin muutenkin aika keskittynyt koulunkäyntiin.

Nyt olen sit asunut sen jälkeen Porvoossa, Mäntsälässä ja Keravalla ja nyt on kämppä myynnissä ja kohteena kenties Hyvinkää [:D] Ei ole vaan löytynyt sitä omaa paikkaa vielä. Porvooseen en enää lähde, Kerava oli ihan ok ja tää Mäntsälä ehkä liian pieni paikka...pitäis olla pienempi tai isompi [:)] Et joko mettään tai isompaan kaupunkiin. Ehkä se oma paikka vielä jostain löytyy...
 
Yumna: Juu, jokanen asuu siellä missä viihtyy :). Itte voisin viihtyä pohjosemmassaki, sieltä kun olen kotosin. Mutta kyllä tämmönen pikkukaupunkiki on ihan jees paikka asua :).
 
Lme, on toki, joka paikalla on omat hyvät ja huonot puolensa. Eniten kai se on kiinni omista mielenkiinnonkohteista ja elämäntyylistä missä viihtyy parhaiten. Enkä yhtään siis vähättele pienemmässä kaupungissa asuvia tai heidän elämäänsä (sellainen kuva saattoi ehkä välittyä aiemmista viesteistäni). Itsekin olen kasvanut hyvinkin pienessä kaupungissa ja ihan onnellinen olen lapsuuteni ja nuoruuteni ollut [:)]
 
No nyt se on sitten päätetty ja hakemus laitettu... Mä lähen töihin ja ukkeli jää vanhempainvapaalle..
Vähä jännittää palata töihin ja sit ku saatan vielä saada uuden tehtävän työpaikallani[:D]!
Tiia, älä puhu vielä teiän äitille mitää ettei leviä sinne prisman puolelle, ku en oo kertonu vielä kellekkään..

Nii, siis meillä tilanne et mies jäi työttömäksi ja sen takia mä "pääsen" töihin. On meille edullisempaa et lähen töihin ku mies saa vanhempainvapaalla ollessaan enemmän siitä ku mä.. Ja jos sen uuden paikan saan niin siitä tienaan enemmän ku monee aikaa[:D][:D][:D][:D][:D]...
 
Takaisin
Top