Töihin palaaminen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sandy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minä olen tehnyt töitä jo tammikuusta asti. Ei kylläkään montaa tuntia viikossa. Tyttö on ollut ihan kotona ja joskus minun kanssa töissä ihan pakosta.

Nyt kuitenkin tilanne muutuu hektisemmäksi, sillä minulla on vähän enemmän töitä ja pitäisi suunnitella, luoda ja valmistautua tuleviin, isoihin projekteihin. Mies opiskelee ja hänen opiskelu on vaativaa. Mitä ennemmän hän tekee töitä, sen nopeammin saa tulosta, ja soisinkin, että hän pystyisi opiskelemaan kotonakin. Vaikka meillä kummallaikin on näennäisesti aikaa olla kotona, niin aika vaikeaa ovat pari viimeistä viikkoa olleet. Pyykkivuoret odottavat - eilen huomattiin ettei tytöllä ole yhtään puhdasta pyjamaa, ja tiskit seisovat. Silti minulla ei ole ollut aikaa tehdä tarvittavia juttuja haluamallani tavalla. Meillä on tarkoitus pitää tyttö kotona ja vaihtaa vahtia kesken päivän. Nyt näiden parin viikon perusteella hirvittää, mitä siitä oikein tulee. Että saa nähdä! Kunnon rutiinit ja meille vanhemmille vuorolistat, se kai se ratkaisu on.

Muokattu viimeksi:
Tsemppiä teille mä77! Jos sitten tuntuu ylivoimaidelta niin voittehan harkita hoitoa muutamana päivänä viikossa..
Tai onko paikkakunnallanne puistotoimintaa jonne saisi jättää niinkin pienen parinsi tunniksi?
Tuo supernannyn tapa teipata päivärutiini seinään tai jääkaapin oveen on oikeasti hyvä! :)
Ja vaikka se lasten kanssa vie vähän kaurmmin, mutta tehkää kotityöt yhdessä! Jo pieni voi tyhjentää tiskikonetta täyttää pyykkikonetta jne. Niin tulee kotityöt tehtyä ja vauva viihdytettyä :)

Takaisin