Töiden jälkeen supistaa

Supsutinn

Silmät suurina ihmettelijä
Ajattelin kyssästä että miten kannatta sitten töissä käydä kun supistelee näin paljon jo (rv 24+2). Kyseessä on siis kesätyö. Töissä joudun nosteleen tiskejä ja tiskaamaan enimmäkseen ja nostella painavia astia pinoja jne.
Pitäiskö kysyä vain pienempiä hommia vaikka sekin ottaa koville vai pitäiskö vain lopettaa? Vastailkaa pian olen omantunnon tuskissani ollut tämän päivän että jos sille tapahtuu jotain
 
Ekaa odotellessani en pystynyt olemaan töissä (baarihommissa) kun raskauden puoleen väliin jotain rv 20-25 väliin, kun supisteli aivan älyttömästi :sad001 jäin siitä sit saikulle... Voisihan sitä kysellä olisiko jotain kevyempää hommaa? Ootko käynyt lääkärillä että katsoo mikä tilanne alakerrassa?
Supisteluista huolimatta terve tyttö synty rv 39+5:) paljon voimia supistelujen keskelle!
 
Jos ei kevyempää hommaa löydy niin kannattas vakavasti harkita lopettamista..

Itelläni alko viime raskaudessa supistelemaan rv25 tarjoilijan hommissa ja kohdunkanava lyhentymään josta seuras sit vuodelepo :dead: et kannattaa ottaa tosissaan supistelut.. Ja suosittelen myös käymään lääkärissä! :)
 
Itse jäin kaksosista saikulle rv24 ja sitten vasta tosiaan tajusin, kuinka paljon töissä oli supistellut! Töihin yritin vielä palata, mutta eihän siitä mitään tullut ja lääkäri kirjoitti saikkua äloman alkuun asti. Minulla tietysti kaksoset tekivät oman riskinsä ja monikko-odottajat jäävät yleensä viimeistään rv28-30 pois töistä, mutta etenkin jos supistelu saa jotain aikaan, on saikku aiheellista sikiöiden lukumäärästä huolimatta. Lääkäriä suosittelen minäkin. Pystyy arvioimaan tilanteen parhaiten! :)

Kaikkea hyvää loppuraskauteen!
 
Kiitos :) no tänään lähdin kesken päivän kun alkoi supistelemaan ja jos soittaa aikaa lääkärille että tietää onko kaikki kunnossa ja kun muutenkin mun puolen suvulla on taipumusta keskosiin ..
 
Takaisin
Top