Täytyykö kauneuden vuoksi kärsiä?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Sanotaan että kauneuden vuoksi pitää kärsiä. Mutta pitääkö?

Omasta mielestäni ei pidä. Itsestä kannattaa ja pitää kyllä pitää huolta, mutta sen ei pitäisi olla kärsimistä. Ja jokainen voi omasta tahdostaan ottaa lävistyksiä ja tatuointeja, vaikka se sattuisikin. Mutta en näe mielekkääksi että täytyisi tehdä jotain kivuliasta/epämiellyttävää ihan vain kauneuden vuoksi.
 
Munkaan mielestä kauneuden eteen ei tarvi kärsiä. :grin Kauneuskin on niin ihmisen määrittämä asia ja jokainen sais olla ylpee sellaisena kuin on. Mua harmittaa nykyään tää sosiaalisen median täydellisyyden tavoittelu, koska se oikeasti satuttaa niitä jotka ei sovi siihen yleisesti palvottuun kastiin. Itse olen ylipainoinen ja aina ollut mielestäni kaunis, joten en kaipaa sitä terveellisyys saarnaa elämääni. Faktat on faktoja, mutta silti saa olla ylpeä ja tyytyväinen itseensä. :Heartred
 
Ei tarvitse kärsiä.
On toki asioita, joita kaipaan, mutta joista mukavuussyistä olen joutunut luopumaan. Yksi niistä on on korkokengät. Olen lyhyt ja ryhtini näyttää paremmalta korkokengät jalassa, mutta terveyden ja mukavuuden vuoksi jätin korkokengät käyttämättä. Ovat yhä komerossa, kun ovat niin kauniita. Niitä on paljon.

Käsilaukut. Oi, miten paljon, minulla on kauniita käsilaukkuja. Lääkäri kielsi kaikki laukut, jotka ovat joko yhdellä tai kahdella olkapäällä. Jäljelle jäi kainalossa kannettavia pikkuveskoja.

Rakastan nutturoita ja lettikampauksia, mutta saan niistä migreenin. Tukka on auki.

Olen allerginen kaikille meikeille ja voiteille. Mitään ehostusta en voi laittaa kasvoihin.

Parempi olla terve kuin kaunis.
 
Ei tarvitse. Kenenkään ei tarvitse tehdä itselleen mitään, mitä ei halua. Kaunis voi olla kärsimättäkin ja vaikka kuinka kärsisi, jonkun mielestä on muuttunut rumemmaksi. Jokainen kuitenkin saa tehdä itselleen mitä haluaa. Muiden mieliksi ei kannata tehdä mitään.
 
Nuorena kieltämättä ulkonäkö meni mukavuuden edelle. Epäkäytännöllisiä kenkiä ym epämukavia vaatteita. Nykyään ei enää. Mukavuus on tärkeintä. Ehkä noin 15v sitten oli muotia sellaiset saappaat, joissa oli korkea piikkikorko ja pitkät terävät kärjet. Minäkin sellaiset hankin, mutta ei tainnut tulla montaa kertaa käytettyä. Jalassa ne tuntui kiihkeriltä kanooteilta.
 
Tatuoiminen ja lävistysten otto sattuu, samoin karvojen nyppiminen. Niitä teen silti. Kipu on vain hetkellinen. Sitten on epämukavat vaatteet ja kampaukset, jotka muistuttavat koko ajan olemassaolostaan niin kauan, että ne ottaa pois, niitä vältän.
 
Kyllä ja ei. Kulmakarvojen muotoileminen sattuu, sheivaaminen ja hiusten sekä ihonhoito muutenkin on epämukavaa sekä voi viedä aikaa. Kampaajalla käynnin koen epämiellyttävänä. Näitä haluan silti tehdä. Lävistyksiäkin olen ottanut, korviin ja nenään, mutta lisää en aio ottaa. Epämukavissa vaatteissa en halua olla, enkä lähtisi ottamaan mitään kauneuskirurgisia operaatioita.
 
Takaisin
Top