Täydet viikot

Tänään ultran mukasn rv 14+0 :wideyed:
Kuuluisin sittenkin elokuisiin, laskettuaika siirtyi 30.8, mut en haluaisi enää vaihtaa ryhmä jos sallitte.

Meilläkin niskaturvotuksessa lapsen koko oli yhden päivän enemmän, eli periaatteessa sen mukaan la olisi 31.8. (Alkio oli siirrossa kai kiinnittynyt nopeammin kuin keskimäärin).

Mielestäni kyse on niin pienistä heitoista, ettei ole niin väliä. Eikä meidän syyskuun alun lapset välttämättä kuitenkaan synny syyskuussa, oli laskettu aika koska tahansa :grin mä käyn kyllä silti lueskelemassa aina joskus elokuisten juttuja, koska osa sen ryhmän tyypeistä on lähempänä mun laskettua aikaa kuin täällä. Suosittelen tätä, niin voi vähän käydä lukemassa mitä oireita on odotettavissa (itse siis odotan esikoista, enkä tiedä kokemuksesta).

Tuohon laskettuun aikaan kommentoin sen verran että mä muistan kun esikoista odotin et loppuvaiheessa koin olevani kesäkuisissa jotenkin ulkopuolinen kun omani syntyi tosiaan jo huhtikuussa. Et eipä näillä lasketuilla ajoilla niin merkitystä ole. Toisaalta muistan sen kuinka moni kesäkuinen jännitti mun synnytystä silloin huhtikuussa. Itsellä vaan meni vähän ohi ja sumussa nuo kesäkuisten synnytykset.

Takaisin