Täydet viikot

33+0 iiks, enää 5,5 viikkoa ni ollaan siinä pisteessä missä esikoinen syntyi 6,5 vuotta sitten. Saas nähdä kuinka tän tyypin kanssa käy, että päästäänkö noinkaan pitkälle vai meneekö jopa muutaman päivän pidemmälle :happy: Mutta jokatapauksessa vähiin alkaa aika käydä :joyful:
 
33+0 iiks, enää 5,5 viikkoa ni ollaan siinä pisteessä missä esikoinen syntyi 6,5 vuotta sitten. Saas nähdä kuinka tän tyypin kanssa käy, että päästäänkö noinkaan pitkälle vai meneekö jopa muutaman päivän pidemmälle :happy: Mutta jokatapauksessa vähiin alkaa aika käydä :joyful:
Mä oon kans miettiny, et onko esikoisen "ennen aikojaan" tulolla mitään vaikutusta toisen tuloon... Jotenki olo et tää pysyy mahassa kauemmin :grin

Nyt 33+2 ja esikoinen synty 36+5 (vedet meni 36+3) eli siihen on jo vajaa kk :excited001
 
Mulla ihan sama tunne et mitenköhän nuo aiemmat syntymät vaikuttaa tähän kolmanteen. Ekahan syntyi jo rv 30+6 mut kuopuksen kanssa jännäsin joka kontrollissa et jäänkö sairaalan. Lopulta syntyi ihan laskettuna. Nyt sit en jännää noita kontrollikäyntejä vaan näitä tiheitä ja aika ajoin kivuliaita harkkasuppareita. Jotenkin tunne et tuskin päästään laskettuun asti.
 
Takaisin
Top