Täälläkin 35+0!! Joko teitä alkaa jännittää?! Mua jänskättää jo vähän kun vauvahan vois täysaikasena syntyä jo vaikka 2 viikon päästä :D Tuskin vielä silloin syntyy kun on esikoinen, mutta ei sinne laskettuun aikaankaan oo enää kun vaivaset 5 viikkoa!! :O Ja meillä on vielä muutto tulossa nyt perjantaina ja suurinosa vauvajutuista vielä hankkimatta....kääks!
Eihän se nyt mitään sano että milloin pikkunen syntyy jos on esikoinen saataahan noi alkaa "plopsahtelemaan" ihan milloin vaan...
Mua ei varsinaisesti itse synnytys jännitä, ennemminkin aika synnytyksen jälkeen et millainen tyyppi tää on,miten sisarukset ottaa sen vastaan, kuinka kauan pitää olla osastolla ja meneehän kaikki edes sinnepäin tekstikirjan mukaan:) oispa jo itsekin jo noin pitkällä kun jotkut teistä... "vasta" rv 31+5... blääh
Äippä x4: Totta, eihän se mitään kerro vaikka on esikoinen. Tulee kun on valmis :D Usein vaan kuulee sanottavan, että esikoiset menee aina sen 2 viikkoa yli...
No meilläkin tuleva isimies, joka on perheensä esikoinen, syntyi 10 päivää ennen laskettua! Myös mie (vaikken esikoinen ookkaan :D ) oon syntyny ennen laskettua aikaa. Jospa tämä meidän tulokas tajuaisi syntyä myös ennen virallista aikaa :D