Täydet viikot

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täälläkin 35+0!! Joko teitä alkaa jännittää?! Mua jänskättää jo vähän kun vauvahan vois täysaikasena syntyä jo vaikka 2 viikon päästä :D Tuskin vielä silloin syntyy kun on esikoinen, mutta ei sinne laskettuun aikaankaan oo enää kun vaivaset 5 viikkoa!! :O Ja meillä on vielä muutto tulossa nyt perjantaina ja suurinosa vauvajutuista vielä hankkimatta....kääks!

Eihän se nyt mitään sano että milloin pikkunen syntyy jos on esikoinen;) saataahan noi alkaa "plopsahtelemaan" ihan milloin vaan...
Mua ei varsinaisesti itse synnytys jännitä, ennemminkin aika synnytyksen jälkeen;) et millainen tyyppi tää on,miten sisarukset ottaa sen vastaan, kuinka kauan pitää olla osastolla ja meneehän kaikki edes sinnepäin tekstikirjan mukaan:) oispa jo itsekin jo noin pitkällä kun jotkut teistä... "vasta" rv 31+5... blääh:p

Äippä x4: Totta, eihän se mitään kerro vaikka on esikoinen. Tulee kun on valmis :D Usein vaan kuulee sanottavan, että esikoiset menee aina sen 2 viikkoa yli...

Höpön löpön meidän esikko synty rv 39+6 ja minä (esikko) synnyin rv 38 tai sit me ollaan hätäisiä;)

No meilläkin tuleva isimies, joka on perheensä esikoinen, syntyi 10 päivää ennen laskettua! Myös mie (vaikken esikoinen ookkaan :D ) oon syntyny ennen laskettua aikaa. Jospa tämä meidän tulokas tajuaisi syntyä myös ennen virallista aikaa :D

Takaisin