Tässä raskaudessa outoa on...

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Unelma27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oireettomuus (toistaiseksi), joka vähän kyllä pistää myös epäilyttämään. Sekä se, miten ei oikein edes muista olevansa raskaana - esikoisen raskaudessa se oli kyllä mielessä 24/7 mitä vaikka syömisiin tuli 😅
Mulla on ihan tuo sama että ei muistakaan olevansa raskaana🤭

Useita keskenmenoja kokeneena samaistun vahvasti. Paljon tsemppiä, toivotaan että nyt kaikki menisi hyvin ❤️
Mä oon jo valmistautunut kuulemaan huonoja uutisia jälleen ultrassa, voi olla jos niin tapahtuu että emme yritä esikoista enään. 😮‍💨

Mutta outoa nyt on kun ei mitään oireita edes joten sekään ei lupaa hyvää...

Se, että jouduin jättämään kahvin kokonaan pois kun se alkoi ällöttää. Edellisissä raskauksissa en olisi pystynyt luopumaan aamukahvista.

Vähäiset oireet. Nälkä oikeastaan ainoana tällä hetkellä.

Mullakin vähäiset oireet! Niitä on, mutta ei iske yhtä pahasti päälle kuin parilla edellisellä kerralla (toki tästä olen myös iloinen).

... että pahoinvointia ei vieläkään suuremmin ole (ei sinänsä haittaa😅) mutta omien laskujen mukaan viikot 7+0 ja saattaa joskus aamuisin pientä etovaa oloa olla joka menee mehulla ja aamupalalla ohi🤷🏻‍♀️

Että on niin hirveä turvotus että raskauden voisi kuvitella olevan jo paljon pidemmällä 😅 kotona heitetään läppää että ehkä sieltä on tulossa kaksoset

Takaisin