Tärkeät ja turhat

Mulla ei oo varmaan ikän ollu yhtään pinkkii vaatet mut en kyl oo ikän asunu hesassakaan..[:D] Vaan just tämmösis just ja just kaupungiks luettavis paikois..

Vissiin negatiivisella tuulella mut aattelin kirjottaa vaan ne turhakkeet

- maidon kerääjä (en uskonu vaik en tarvinnu sitä viimekskää[:D])
- hupulliset vaatteet. Mä en tajua miksi ihmeessä vauvojen vaatteisiin yleensäkkään laitetaan huppuja? Itekki saa oikein ettimällä ettiä itelleen huputonta gollege paitaa. Mikä siinä hupussa on niin ihmeellistä et se pitää joka vaatteeseen tunkea. Heti ku on vähä paksumpi nii siinä on huppu[:@][:@]. Räyh! olis sopinu jurputus osioo[:D].
- ihan liikaa housuja (en ole ainoitakaan 62cm ostanu itte silti tahtoo jäädä osa käyttämättä)
- eipä nuo podyt/ paidatkaa ole päässeet loppumaan eli niitäki liikaa 62cm
- imetypaidat (2 on ja käytän niitä tosi harvoin)
- hienostelu mekot (niitäkään en ole ite ostanu yhtään, mut olis ollu kiva ostaa[;)])

Mä jätin aika monta jo viimeksi todettua turhaketta ostamatta.

Pakko se ny kuitenkin parhaaksi mainita RASU (siis nää harsot/ puklurätit) niitä ilman ei voi elää[:D].

Mulle pinkki on ollu aina in juttu. Ja ihan varmasti siis Stadilassa asuessani erotuin joukosta. Plääh ei tuo pidä paikkaansa. Joku on vaan keksiny hyvän argumentin omasta mielestään.[:)]

Tää tosiaan on mielenkiintoista! Mikä toisille on turha saattaa olla toisille tärkeä. Harsot näyttävät olevan aika ykkönen [:)] Te mam pullon käyttäjät, lämmitättekö maitonne mikrossa vai vesihauteessa? Meillä (ennen nykyistä pullosta syömistahtia, nykyisin käytetään mikrolämmitystä) lämmitettiin pelkästään vesihautteessa ja tällä konstilla mamissa ei maito Riian nälkään nähden lämpinyt riittävän nopesti, meillä kun ollaan niin kärsimättömiä [:D] Jotenki se on paljon paksumpaa muovia kuin esim. ainussa... Saattaisi se mikrolämmityksessä toimiakin, toisaalta ei se tuttiosakaan tyttöä miellyttänyt joten miksi vaihtaa hyväksi todettua ainua [;)]

Edit. Ja mikäs siinä, juntiksi voin tunnustautua! Olenhan itsekin maalaismaisemassa syntynyt, siispä mitä hittoa! Mua vaan on kaikki toi neutraalius vaatteiden väreissä alkanut kyllästyttää, kun vauvaa odottaessa emme tienneet lapsen sukupuolta, ostimme vain värejä mitkä sopivat molemmille. Siksi nyt vaadin vaatteilta tytön värejä, siispä pinkki on meillä ehdottomasti pop [:D]

Minnikristiina, me lämmitetään mikrossa mamin pullot. Alussa kokeilin vesihauteessakin, mut meni hankalaks, ja mun mielestä se venttiili jotenki ei oikein toiminu siinä hommassa. Eli sillon, ku vielä pumppasin, niin piti aina lämmittää vesihauteessa tavallisessa pullossa ja kaataa sit mamin pulloon, joka kelpaa neidille[:)]

Leikkimatto on tärkeä,saan aamuisin kahvit juotu ja netissä aika vietetty.
Sitteri,vauava tykkää telkkaria katsoa ja taas saan oma aika.
Iskä on tärkeä kui hän jaksaa kantaa vauva ympäri kämppä [:)].
Tuttipullot
bodyt
harsot
kynsisakset

Turhat
Lyhythihaset bodyt
Tommee tippee huvitutit
ÄP
Kaikki potkuhousut

En ole ostanut hirveästi mitään ylimääräistä.

Tärkeät:
+ harsot
+ pitkähihaiset bodyt, housut, potkuhousut
+ purulelu
+ Avent-tuttipullot ja tutit
+ kosteuspyyhkeet
+ perusvoide (Erisan)
+ kynsisakset
+ pienet pehmolelut (joita jaksaa pitää kädessä)
+ turvakaukalo ja telakka autoon
+ vaunut
+ mobile sängyn päällä
+ liivinsuojat
+ toppapuku 62cm

Turhat:
- lyhythihaiset bodyt, muut "erikoiset" vaatteet, hupulliset vaatteet
- amme (käydään suihkussa)
- itkuhälyttimet
- talkki
- rintapumppu
- pikkuniistäjä
- rintareppu
- leikkimatto
- makuupussi
- kestovaipat (en oo kyl hirveesti jaksanu niihin perehtyä vaikka tuli ostettua)

Tässäpä osa ainakin.

Takaisin