SyysVauvat Kuvina!! <3

Tanku

Vauhtiin päässyt keskustelija
Elikkäs tänne vois kerätä kuvia meidän ihanista pikku nyyteistä kun näitä nyt on jo siunaantunu melkoinen määrä
 
emoticon
 
Meidän pötkylä n. 3 h vanhana osastolla


ja sitten ekana iltana kotona 3 pv ikäisenä


 
tässä meiän neiti 1vrk iässä neiti ja tässä tänään otettu taidon näyte pään kannattelusta :) ikä 3vk3pv (kannatti päänsä jo 2vk iässä) neiti2 siis toki tuo viel vemppuuaa suuntaan jos toiseen mutt käsistä nostaessa kannattaa jo päänsä hyvin :) ei notkahda taakke :)
 
Meidän pieni keskos-poika syntyi rv 34+2, tässä kuva muutaman minuutin ikäisenä:



Lastenosastolta otettu kuva kahden päivän ikäisenä:



Ja tässä kotona otettu kuva, ikää muutamaa päivää vaille 2kk:

 
Tässä kolme kuvaa meidän pikkutytöstä.

Ekassa kuvassa ikää vuorokausi ja eka kertaa isin sylissä teholla. Toisessa kuvassa herätään ekaan aamuun kotona, ikää 6 vrk. Kolmannessa kuvassa ollaan jo kaksi ja puoli viikkoa vanhoja :) Tänään ikää kokonaiset 3 vkoa, mihin tää aika oikein katoaa?! Kai pitää ottaa etapin kunniaksi taas vähän valokuvaa neitokaisesta <3 Oi että, olen niiiin rakastunut!







 
Ihania persoonia meidän vauvat! Kaikki ihan eriluonteisia! Vaikka minusta tähän asti kaikki vauvat on näyttäny samalta :D

<3 <3 <3
 
Ihania kuvia kaikilla. Tässä meiltä muutama...




Seuraavassa kuvassa poika tasan 1kk
 
meitin neitiä taas,ikää nyt 6 viikkoa jo :)
6vk
ja tässä kuvassa on neitill mun yläasteella tekemäni kolttu päällä kokeilun vuoks xD aika karut kankaat oon aikoinani valinnu :D
made by äiti
 
Meidän rakas pieni ♥ Amanda Ida Adele ♥


Reilu viikon vanha prinsessa ♥   ja 4 vkoa vanha typy ♥ kasvaa ihan silmissä!
 
Voi että kun teillä on kaikilla kauniita lapsia!! <3 <3

Oikein paljon onnea kaikille! :) <3

..entiedä muistaako kukaan mua tuolta alkuvuodelta, tipahdin pois maalliskuussa rv:llä 15+3.. Päätin tulla moikkaamaan.. :)

..uuden plussan olen saanut, mut mennään ihan hissukseen ja ollaan ihan hissukseen :P

Onnea vielä kaikille! ^_^ <3
 
Emby^
kattelin ensi et kuka kumma tuonne on kirjotellu mut jostain oli jääny muistiin nimimerkki :D täältä kovasti peukkuja että tällä kertaa raskaus sujuis hyvin ja saisitte pienen nyytin lopulta syliinne <3
 
Takaisin
Top