Heipä Hei kaikille!
Onnea kaikille 2-vuotialle naperoille!
Monta kuukatta on vierähtänyt, kun viimeksi olen ehtinyt tänne mitään kirjoittelemaan. Tässä ajassa on tapahtunut aivan liian paljon kaikkea maan ja taivaan välillä. Surua ja murhetta, iloa ja onnistumisia. Näin pikaisesti yhteen summattuna: Ero oli lähellä,(siittä kerron joskus) muutimme Varsinais-Suomeen vihdoinkin,keskimmäinen lapsosista sai ihmeellisen kurkkupöpön melkein heti muutettuamme, ja joutui sairaalahoitoon. Karvakamut eivät kestäneet muuton ja kaiken muun tuomaa stressiä, vaan jouduttiin nukuttamaan ikiuneen.(vanhuus ja sairaudet)
Kaiken tämän keskellä, esikoinen jäi opiskelujen vuoksi Pohjanmaalle ja on nyt omillaan, turvaverkostonsa apuna.
Kesä siis meni meillä uuteen paikkaan tutustumiseen, karvakamuja surren ja kaikenlaisten ei niin mukavien paperihommien kera. (Ihana byrokratia) Mummoni on ollut ½ vuotta sairaalahoidossa, ja ei enään muista mua, puhuu kuolleille ja näkee 20 ihmistä huoneessa, jossa ei ole kuin kolme. Setäni nukkui pois viime viikonloppuna, pitkällisen sairastamisen jälkeen. R.I.P.
Kun eläimiä on meillä aina ollut, en tietenkään osannut olla ilmankaan, saapui meille muutoma kuukausi sitten koiruus. Aivan ihana neiti, joka on valloittanut perheemme sydämmet ja sohvan
Naperon kanssa tulee juttuun, vaikka välillä on molemmin puolin mustasukkaisuutta. Eli molemmat tunkee takamustaan mun syliin samaan aikaan.
Täällä me uudessa kodissa ihmetellään elämän menoa ja opetellaan uuteen kaupunkiin edelleen. Koitetaan hoivata parisuhdetta Isosti.. Nyt on plussana se,että ukko pääsee viikonloppuisinkin kotiin ja välillä käy syömässä iltapalaa meidän kanssa jopa keskellä viikkoa. Wuhuu!
Poika täytti 16.9.
2- v ja juhlat siirsimme myöhemmälle, kun päätimme lähteä koko perheen kesken risteilylle. Esikoinen tosin ei pääse, mutta tulee viettämään syyslomaa tyttöystävänsä kanssa meille. Niin siis on esikoisella tyttöystävä.
Voi kauheasti on tapahtunut ja sattunut, ja enkä millään edes muista kaikkea. Nyt lupaan käydä vähän useammin kirjoitteleamssa, ja lukemassa teidänkin kuulumisia.
Mun ikioma tukiverkostoni
ps. Profiilikuvassa pikkuherra 2v
MITÄ teille kaikille kuuluu?
T: Mamma